Chivas Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Dattera i huset skal ha seg Iphone, og ønsker ikke 4'ern. Får man tak i 3'ern lenger, og isåfall hvor til billigst pris (har prøvd prisguide, men dukker ikke opp der)? Og, hvilken versjon er den "beste"? (3GS elns?) Er det noen spesielle bakdeler ved å velge såpass "gammel" iphone? Endret 25. juli 2012 av Chivas Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Finn.no http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=749401 Endret 25. juli 2012 av TaZ Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 ...hun ønsker ikke brukt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg vil anbefale at dersom man skal kjøpe en litt gammel iPhone, så burde man kjøpe 3GS. Her får men vel fremdeles de nyeste oppdateringene, og man har iOs 5. iPhone 3G blir ikke støttet lenger, noe 3GS fremdeles er. Skjønner ikke helt hvorfor hun ikke ønsker seg 4, men men. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 iPhone 3G(S) blir ikke lenger produsert og det er heller ingen butikker, jeg vet om, som har denne på lager. Eneste alternativ jeg vet om er brukt. Mvh Faller Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Komplett/MPX har den på lager(3GS) utrolig nok.. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Jupp, ser det Er 8GB det høyeste man får? Quote: Ja, det kan du si...men tror ikke hun liker designet - noe jeg godt kan forstå Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvis du lurer litt mer på bakdelene ved å kjøpe 3GS, kan du lese her: http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/ Det er spesielt kamera, skjerm, batteritid og hardware som er bedre. Men hvis design går fremfor alt dette for henne, så betyr det lite. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Takker! Ser jo at utviklingen - naturlig nok - har gått fremover, men hun trenger absolutt ikke det hotteste på markedet og klarer seg nok med en 3GS (krysse fingra ) Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Men hvis design går fremfor alt dette for henne, så betyr det lite. Er ikke dette typisk for de fleste eplehodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå