Gå til innhold

BK: Dueportrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott nærbilde av dua! Som sagt før, dette kan du! Skikkelig bra detaljer. Artig å se dette i fullversjonen! Visste ikke at den har så fine farger rundt halsen...! :)

PS!

Her har byduene blitt utryddet. Hauken har sørget for det iflg. de som har greie på det. Mange synes det er greit, men jeg føler nå at det er noe som mangler når det ikke lenger er duer på Rådhusplassen!

Lenke til kommentar

Takk Svein..synes det er utrolig leit å høre at de har utryddet duene ! Nå ble jeg ordentlig lei meg..det er garantert ikke haukenes gjerning men derimot gift..de har prøvd det samme her i Oslo, men ikke lykkes..fy søren å stygge noen mennesker kan være :nei2:

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar

Gåsa blev en due :) Flott nerbilde der man ser de flotte fargerne på duen :yes: Nå ikke regn? Noen har stoppet å dusche :rofl: Ha en fin kveld Terje med hilsen Leif :D

Takk Leif Olson..her har det vært opphold i 12 minutter og 34 sekunder..ikke værst ?

Gåsa blev en due :) Flott nerbilde der man ser de flotte fargerne på duen :yes: Nå ikke regn? Noen har stoppet å dusche :rofl: Ha en fin kveld Terje med hilsen Leif :D

Takk Leif Olson..her har det vært opphold i 12 minutter og 34 sekunder..ikke værst ?

Nei ikke værst Terje ;-) Her nå ophold i 2 timer ;-) men melt mere vann fra ovan imårra. Fredag ser jeg sola ;-) ja om meterologernes prognose er riktig??? Natta med hilsen Leif ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...