Gå til innhold

BK: En grå hverdag!(6)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og verden går sin vante gang :)

 

Bildet/bildene blir vel først interessant(e) når de(t) en gang kan settes i sammenheng som en serie, den serien kan jeg godt tenke meg å se og håper du oppretter en egen tråd for formålet ved prosjektets slutt.

 

Motivet ditt her er gjennomført kjedelig, men at fronten på den første bilen er dekket av skiltet er nok til å skape en liten nerve eller irrtitasjonspunkt i det hele :)

Lenke til kommentar

Og verden går sin vante gang :)Bildet/bildene blir vel først interessant(e) når de(t) en gang kan settes i sammenheng som en serie, den serien kan jeg godt tenke meg å se og håper du oppretter en egen tråd for formålet ved prosjektets slutt.Motivet ditt her er gjennomført kjedelig, men at fronten på den første bilen er dekket av skiltet er nok til å skape en liten nerve eller irrtitasjonspunkt i det hele :)

Takker Tjernshaugen! :)

 

Hvor interessant det er/kan være for andre , ja se det har jeg nok ikke gjort meg opp noen mening om.....

 

Tolking av "prosjektet" overlater jeg til hvem det måtte være, men en "grå" tråd er det jo her..... ;)

 

PS!

Mulig jeg gjør som du foreslår og oppretter egen tråd "in the end"!

 

Same shit, not new wrapping! ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Ja et dok av en går vard....sommer....som hos meg, regn, regn, regn og nå ophold? Så nå må man dusche inne ;-) Mvh Leif

Ja et dok av en går vard....sommer....som hos meg, regn, regn, regn og nå ophold? Så nå må man dusche inne ;-) Mvh Leif
sorry går = grå ;-)

Takker Leif! :)

Er jo disse dagene det er flest av ja..... ;)

 

Lenke til kommentar

Gratulerer med mulighet til åpning av vinduet, da slipper en jo de sjenerende rekleksene ihvertfall !Jeg synes det er interessant å følge med på det måndtlige bildet, men er også enig i at du bør samle de engang .Liker uansett dokumentasjonen her..derfor synes jeg du bør fortsette Svein :)

TAkker Terje! :)

Kommer til å kjøre løpet ut i ja... ;)

Mulig det kommer en samletråd også...

 

Lenke til kommentar

Det blir jo fort litt mer interesant når man kan se et sted gjennom skiftende årstider. I så måte kan jeg vel tenke meg et naturmotiv for å se hvordan vegitasjonen og lyset skifter. Hm..drivstoffet er dyrt nå.

Takker Harald! :)

Sysler med tanken om et prosjekt med et naturmotiv ja! Har jo noen på strekningen hjemmefra og til jobben f.eks.!

Ikke bestemt meg ennå, men bl.a. har jeg tanker om å trå til med bilder tatt med 1 ukes mellomrom, dvs. en serie på 52 bilder (men da må jeg droppe sydenturen....)... Så vi får se.... ! ;)

 

Lenke til kommentar

Gratulerer med mulighet til åpning av vinduet, da slipper en jo de sjenerende rekleksene ihvertfall !Jeg synes det er interessant å følge med på det måndtlige bildet, men er også enig i at du bør samle de engang .Liker uansett dokumentasjonen her..derfor synes jeg du bør fortsette Svein :)

 

kan bare tilslutte mig Terje her :)

Lenke til kommentar
Gratulerer med mulighet til åpning av vinduet, da slipper en jo de sjenerende rekleksene ihvertfall !Jeg synes det er interessant å følge med på det måndtlige bildet, men er også enig i at du bør samle de engang .Liker uansett dokumentasjonen her..derfor synes jeg du bør fortsette Svein :)
kan bare tilslutte mig Terje her :)

Takker leifholm! :) Blir nok til å fortsette til jeg er "kommet i mål" med det 12. bildet ja.... ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...