Gå til innhold

"Gammel" startlinje, hvordan endre?

Anbefalte innlegg

Hele min startlinje har fått gammeldags utseende, type windows 2000 look....Legger ved en print screen så ser dere.

Hvordan får jeg dette tilbake igjen til WIndows 7 utseende? Det bare plutselig ble slik....

Takker! :)

post-84279-0-04004500-1343233749_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikket på den linken der nå hvor jeg sku installere et fix it program, men den "Støtte på problemer" og kunne ikke åpne...:S

Noen ting du kan hjelpe meg med direkte? Og ja, de Aero themene er grå, hehe :)

Høyreklikk på bakrunnen din og trykk tilpass og som oftest så er det en linje med bilder nederst hvor man kan endre til vanlig windows 7 aero tema. Hvis du har prøvd det og aerotemaene er gråe og man ikke kan velge de, så får du hjelp i dette forumspørsmålet (s.2) . :)

http://www.diskusjon...c=1446956&st=20

Lenke til kommentar

Mulig jeg re-poster andre løsninger i annen form (beklager hvis dette er tilfelle)

Har du prøvd å sjekke ytelses innstillingene?

Finner de ved å:

- Høyreklikke på Datamaskin og velge Egenskaper

- Velge Avanserte systeminnstillinger på venstre side av vinduet som kommer opp

- Velge Innstillinger under Ytelse (Avansert tabben)

- Der har du 4 valg (Best ytelse, Best utseende, auto og egendefinert)

For at Aero skal fungere kan du sette den på Best utseende, men jeg tror det skal være nok med Auto ("Avgjør hva som er best for....")

Andre dumme spørsmål fra min side kan være, Er windowsen din aktivert?

Står klokkeslett/dato riktig innstillt (Ja har faktisk opplevd at dette "Deaktiverer" windows)

Har du alle drivere installert? Spesielt skjermkort (Kan du eventuelt prøve å reinstallere dette?)

Har du prøvd å oppdatere Windows Opplevelses Index?

Som sagt. Dette kan være ting som har vært forslått før både her og på linkede tråder og jeg beklager hvis dette er tilfellet :p

Beklager også for eventuelle skrive-leifer som har kommet inn... Har akkurat gått ifra mekanisk til ikke-mekanisk tastatur og sliter veldig med å trykke ordentlig på knappene ...

Endret av hinough
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...