p0pc0rn Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Får meg ny bærbar til helgen og vil gjerne få e-mailene som jeg har i Outlook over til den nye bærbare. Jeg får ikke Outlook på den nye bærbare med det første, så må bruke det som evt er på maskinen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er neppe mailprogram i det hele på den nye, men du kan laste ned Windows Live Mail fra Windows Live. Dog er det relativt tricky å flytte fra Outlook til Windows Live Mail så vidt jeg har oppfattet. Du kan sjekke denne tråden, http://www.sevenforums.com/browsers-mail/10497-importing-mail-outlook-windows-live-mail.html Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Du har en mulighet, gå på Fil : Import og eksport (på outlook) der kan du eksportere filene.. fra din maskin.. det er en del mail klienter som kan hente disse direkte fra den eksporterte filen.. ellers så ligger alle mailene dine under "C:\Users\*USER*\AppData\Local\Microsoft\Outlook " eller norsk versjon. der har du noen filer som er Outlook.pst og lignende disse filene kan du ta og kopiere.. og hente inn på ny maskin.. (ender du med Outlook igjen.. kan du velge kontoinstillinger på verktøy menyen.. deretter velge "datafiler" og "legg til..." for og legge til gammle mail.) For senere anledning.. velg E-postkonto og instillinger for e-post for internett. deretter velg flere innstillinger... og trykk deretter på avansert.. og velg "La det være en kopi av meldinger på server" dette gir deg mulighet for og laste ned ALLE mail ved en senere anledning. hvis du bytter maskin eller lignende.. For senere Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Windows Live Mail er faktisk ikke en av de. Men Thunderbird kan faktisk. Men for å flytte fra Outlook til Outlook er det er glimrende måte. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Takker for svar! Skal notere meg dette. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Noter deg også at Windows Live Mail er elendig, bruk noe annet. Endret 25. juli 2012 av Evelen! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg er meget fornøyd med Thunderbird. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Skal sjekke ut den. Takk! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Du har en mulighet, gå på Fil : Import og eksport (på outlook) der kan du eksportere filene.. fra din maskin.. det er en del mail klienter som kan hente disse direkte fra den eksporterte filen.. ellers så ligger alle mailene dine under "C:\Users\*USER*\AppData\Local\Microsoft\Outlook " eller norsk versjon. der har du noen filer som er Outlook.pst og lignende disse filene kan du ta og kopiere.. og hente inn på ny maskin.. (ender du med Outlook igjen.. kan du velge kontoinstillinger på verktøy menyen.. deretter velge "datafiler" og "legg til..." for og legge til gammle mail.) For senere anledning.. velg E-postkonto og instillinger for e-post for internett. deretter velg flere innstillinger... og trykk deretter på avansert.. og velg "La det være en kopi av meldinger på server" dette gir deg mulighet for og laste ned ALLE mail ved en senere anledning. hvis du bytter maskin eller lignende.. For senere Det er dersom du har en eldre utgave av Outlook. Outlook 2010 lagrer PST-filene som standard i Dokumenter\Outlook-filer. En idiotsikker måte å finne de på er Kontrollpanel, E-post, Datafiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå