Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan kopiere bokmerker fra google chrome

Anbefalte innlegg

hei jeg har ei mappe med mange bokmerker i på google crom. Jeg lurer på om det er mulig og kopiere dette eller på annen måte få det over i mappe på skrivebord slik at jeg kan flytte bokmerkene mine inn på minnepenn?

Jeg håper på raskt svar:) hadde liksom regnet med at ikke var noe problem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, du kan prøve synkronisering så evnt logge inn med kontoen din på den datamaskinen dette evnt skal til (må ha google chrome da)? :)

Eller, så har jeg firefox så veit ikke noe om dette. Men når jeg selv bruke chrome synes jeg synkroniseringen var bra. ;)

Lenke til kommentar

Hadde liksom sett for meg at det bare var og kopiere det inn på minnepenn klippe det ut eller dra de over. Stress her så derfor tenkte jeg at det var en av tingene som sikkert gikk fort og greit. for var sånn før google chrom

finnes det en metode og få det inn på minnepennen?

Lenke til kommentar
jeg har bare minnepenn jeg min pc er ikke her

Hva skal du med bokmerker uten PC....

Antar at du kanskje likevel har tilgang til en annens PC, og da kan du bare logge på google kontoen din og synkronisere bokmerkene fra din egen PC.

Forøvrig er det ganske kurant å lagre bokmerkene på minnepinne. Gå inn på bokmerkebehandling i Chrome og du finner menyvalget - organiser - eksporter bokmerkene som html :)

Endret av Fjelldal
Lenke til kommentar
Tusen tusen takk for raskt svar dere! da får jeg det til, er ikke min pc dette og innen jeg har hatt tilgang på pc igjen kunne bokmerkene kanskje blitt slettet! så nå vet jeg at jeg har de:)

Dersom du logger på google kontoen din i Chrome, vil du alltid ha en backup av bokmerkene dine. Dette er veldig praktisk om du bruker flere PC'er eller bytter PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...