robped89 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Okei, her er greia. Jeg har nylig blitt huseier, samtidig som jeg er student. Altså så har jeg et begrenset budsjett. Typisk nok tråkket jeg på pcen min før frokost. Krise! Jeg ønsker å holde meg rundt 4000,-. Jeg har blandt annet sett på denne; http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/hp-paviliong6-2011so/170418.3003/ En i5 prossessor under 4 lapper kan da ikke være gæli? jeg ønsker en alt i ett maskin, som skul brukes til nettbruk samtidig som jeg kan spille av full-hd på tven. Noen bedre? Setter stor pris på svar Hilsen Rob. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Vet ikke hva du bruker laptopen til og hvor viktig den er for deg, men har du mulighet, ville jeg sett etter en med SSD harddisk trenger ikke være stor og dyr så lenge den har plass til operativsystemet, feks 60GB Lenke til kommentar
robped89 Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 SSD harddisk altså. Har registrert at en SSD harddisk er en del dyrere, men mulig det er verdt de ekstra pengene? Er det forresten enorm forskjell på intel i3 og i5 ? Eller syntes dere jeg bør vente litt/legge til litt ekstra og kjøpe en laptop med Ivy Bridge? Billigste med Ivy lå på 4999,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå