Gå til innhold

Kjøpe alkohol på systembolaget

Anbefalte innlegg

Hei! Skal snart en svipptur til sverige, og i den forbindelse skal jeg også kjøpe med meg noe drikke fra systembolaget. Er alt omtrent like mye billigere? Eller kan jeg gjøre noen ordentlige "kupp" i form av visse typer drikke som kanskje er ekstra billig der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Skal snart en svipptur til sverige, og i den forbindelse skal jeg også kjøpe med meg noe drikke fra systembolaget. Er alt omtrent like mye billigere? Eller kan jeg gjøre noen ordentlige "kupp" i form av visse typer drikke som kanskje er ekstra billig der.

Husk at du må være 20 for å kjøpe noe på Systembolaget.

Lenke til kommentar

Husk at du må være 20 for å kjøpe noe på Systembolaget.

Jepp. :)

Da skal jeg tråle vinmonopolets varer opp mot systembolaget sine. Varierende utvalg på systembolaget syns jeg.

Lenke til kommentar

Har jeg forresten sagt hvordan jeg ikke kan fordra kvotene når det gjelder innførsel av blant annet alkohol? Irriterende! Jeg mener, 1 Liter brennevin - da kan man jo ikkje kjøpe mer enn en flaske...

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...