Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Da er det blitt bekreftet release datoen til mist blir den 25 september, noen andre som gleder seg? Endret 25. juli 2012 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja, jeg gjør faktisk det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg var skeptisk men er faktisk overbevist om at dette kan bli bra nå etter å sett diverse youtube filmer( Jessecox, wowcrendor) Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jeg har akkurat betalt min WoW account, KUN fordi jeg er sykemeldt i 2 uker og kjeder livet av meg. Ellers hadde jeg ikke betalt. Føler ikke det er noe å gjøre lengre. Har laget meg en ny priest, ingen heirlooms (sukk). Noe skjedde i patch 4.0.1 (Da vi fremdeles holdt på med Lich King på heroic mode, samtidig som vi fikk Cataclysm talentene) som ødela hele gameplayen for meg. Spilte shadow-priest, og måten jeg castet på forandret seg. Jeg mistet totalt WoW-feelingen etter den patchen, men klarer ikke å finne ut hva det var som forårsaket dette... Jeg blir nok å gi MoP en sjanse, til tross at ekspansjonens fundament er bygd rundt jævla pandaer. Si hva du vil - fortell meg gjerne at pandaene har vært en del av Warcrafts lore siden starten, men jeg forteller deg dette: Det er en grunn til at pandaene ikke har blitt brukt hittil. Det er bare et latterlig konsept, og Blizzard er blitt late nå og gidd ikke gjøre arbeidet sitt skikkelig. I tillegg for å lokke til seg en større tilhengerbase basert på asiaterne som forguder panda-rasen. Endret 25. juli 2012 av Toppris 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det jeg synes er så løye er at blizzard vil så veldig at folk skal ta mist of pandaria seriøst, men det klarer jo selvsagt ingen, men jeg har helt ærlig ikke noe imot en ikke så høytidlig expansion Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Ja, jeg gleder meg. Blizzzard selv sier at det er den expansion de har lagt til mest content til. Og det tror jeg forsåvidt på også når jeg tenker på alt ifra Pet Battles til Scenarios som de har lagt til. Også spesielt det med account-wide mounts/pets og achievements, og ikke minst de cross-realm questing zonesa de har fått til Creds til Blizzard for det. Uansett, releasen kunne ikke vært mer perfekt. Den releases i midten av siste uka på skolen før høstferien, og bare noen dager etter release tar jeg og 6-7 andre venner turen til Stokke for å delta på årets Polarparty Da har jeg ihvertfall noe å se frem til! Høsten er ikke bare negativ alikevell.. Endret 27. juli 2012 av Bysno Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Endelig var på tide at release datoen ble offentligjort... men godt det kom på høsten da Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Blir jo morro å teste noko nytt. Usikker på kva eg skal levle opp, har ein druid, ein prest og sannsynligvis ein mage klar. Alltid levla druiden først så blir sikkert den i år og. Bryr meg ikkje noko særlig om pandane, men dei satser på meir world pvp og det er morro. Håper det blir ein suksess. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Lefdal har WoW: MoP CE for 599,- (+frakt) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Overprisa ja, latterlig. Digitalt hos battle.net koster deluxe utgåva 365 kr, medan vanlig utgåve er 255 kr. Endret 16. august 2012 av Theoneask Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) nvm... feil post! Endret 16. august 2012 av nagina Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Det er CE, da. De pleier å ligge på 800+, så 599 var ikke så ille. Personlig har jeg aldri kjøpt en CE til noe spill, og ser ikke helt vitsen. Endret 19. august 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Flere enn meg som prøver å unngå å se på beta filmer for å unngå at expansionen er "old" news når den endelig kommer ut ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hehe, jeg gjør stikk motsatt. Prøver å få inn så mye informasjon som mulig, slik at jeg kan planlegge hva jeg skal gjøre. Har også brukt endel tid på Betaen, og har allerede sett de fleste raid-bossene. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Overprisa ja, latterlig. Digitalt hos battle.net koster deluxe utgåva 365 kr, medan vanlig utgåve er 255 kr. Men på dne digitale får du jo ikke med bøker, cd'er, musematte og annet, kun spillet og de in-game tinga som følger med... Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Noen som vet når på dagen dette blir tilgjengelig her i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Pleier jo være 00:01 om natta. Vet Gamestop og spaceworld pleier å ha nattåpent og de siste pakkene har jeg fått på natta hvertfall! Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Jeg har allerede kjøpt digitalt, så da får jeg håpe at det blir release etter tidssoner. Husker WoT release, 14timer forsinket og login serverne åpnet klokka 4 på natta. Ikke like populært overalt. får bare håpe login serverne takler det. Endret 18. september 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå