Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott spørsmål, kanskje det gor dem status og være "best?" Eller fordi noen prøver sine hacke skillz?

Samme som på MW3 (PC), der er det masse hackere. Meg og vennen min kan ikke fatte hva som er så patetisk morsomt med det. Ødelegger bare!

Jeg selv testet mine skillz på tetris battle og gjorde meg til lvl 100. Det angrer jeg veldig på fordi det er en. Ikke gøy å spille mot folk som eier som fy. To, jeg må spille alle runder for å ranke ned fordi setter jeg meg til rank en igjen blir jeg hundre etterpå. Så tenk dere om hackere!

Lenke til kommentar

Juksing kan ødelegge mye, men det finnes nyanser.

GTA IV på PC - æææsj hvor mye hacking/juksing. Speedhack og uendelig liv ect. Dette voldttok spillet og førte til at jeg kommer til å unngå å direkte støtte rockstar eller game for windows live igjen. (+ bhaa det var en konsoll port! med minimalt muligheter for mod)

Counter strike - speedhack, wallhack, aimbot osv æsj og ¤#%. Her vil jeg også påstå at money hack blir å ødelegge for mye da det ikke er snakk om å spille 1423 runder for å grinde nok penger til å bli konkurransedyktig, men en fin balanse som gjør at man til tider kan vurdere å "spille" økonomisk og hvor ett par deaths kan bety meget dårligere våpen.

Battlefield 3 - Dette hadde blitt mye spill av meg dersom det ikke hadde vært ett grindespill. Dersom jeg kunne jukset ved release og skippet all grindinga hadde det vært kjøp kjøp plaff plaff. Ikke nødvendigvis fordi jeg hadde brukt super våpen så mye, men fordi jeg må ha muligheten til å velge uten å grinde 21423 runder for å få alt unlocket.

Det samme gjelder Killing floor, det hadde aldri blitt spillt om jeg ikke kunne skippet den elendige grindinga. Battlefield Bad Company 2 er også ett slik eksempel.

Når det gjelder Single Player spill blir det jukset i storstil. Mest fordi jeg aldri hadde tatt meg tid til å gjennomgå dem uten juksing. Mest mulig på kortest mulig tid! Men det er tampt å jukse fra starten, man må først kave seg igjennom litt og så få instant supa powwa!

Hvilket spill sikter du til i post 3?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...