MorganGaming Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 jeg reinstallerte windows 7, og da kom det opp en "system reserved" partisjon. jeg googlet denne og fant ut at det er noen boot filer og sånn. siden jeg ikke vil klusse for mye med sånt lurte jeg på hvordan gjemmer jeg denne partisjonen? Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 høyre klikk på "Min datamaskin" og velg "behandling" deretter velger du under fanen på venstre side. "lagringsplass" og "diskbehandling" der inne kan du finne "alle" hardiskene dine og alle partisojnene hver hardisk er delt inn i. hvis du høyreklikker på en hardisk og velge "endre stasjonsbokstav og -baner for" Hvis du fjærner bokstav valget.. vil den forsvinne og du kan bare se at disken har en ekstra partisjon herfra, Tror det er enkleste måte og få opp at du bare har C: til windows og at system reserved forsvinner.. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 høyre klikk på "Min datamaskin" og velg "behandling" deretter velger du under fanen på venstre side. "lagringsplass" og "diskbehandling" der inne kan du finne "alle" hardiskene dine og alle partisojnene hver hardisk er delt inn i. hvis du høyreklikker på en hardisk og velge "endre stasjonsbokstav og -baner for" Hvis du fjærner bokstav valget.. vil den forsvinne og du kan bare se at disken har en ekstra partisjon herfra, Tror det er enkleste måte og få opp at du bare har C: til windows og at system reserved forsvinner.. takk det fungerte utmerket 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå