Arodem Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Chris Avellone tror han kan forbedre rollespillklassikeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvis dette blir noe av kjøper jeg garantert. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Krysser fingrene for en iOS utgave også... Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Nesten på tide med en ny Torment reinstall! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Fantastisk spill, selvom jeg har ikke klart å runde det ennå Så jeg er meget interessert i hva som kommer Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Et av tidenes beste spill for min del. Godt det ikke snakkes om en direkte oppfølger, oddsen for at det ikke ville nå opp er alt for stor. Et spill inspirert av PST derimot ville vært noe å se frem til det. Få seg på kickstarter igjen nå, så jeg kan kaste en usunn mengde penger på prosjektet Lenke til kommentar
knutae Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Liten (men viktig) rettelse: Fallout regnes som en spirituell oppfølger til Wasteland, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Vademecum Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Chris Avellone tror han kan forbedre rollespillklassikeren. Endret 26. juli 2012 av Vademecum Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 " Da Avellone designet det opprinnelige Planescape: Torment-spille følte han nemlig at Dungeons & Dragons-grunnlaget til tider kom i veien for spillopplevelsen. Mekanikkene gjorde det mye vanskeligere å lage spillet slik utvikleren Black Isle ønsket." Helt sant. Synes ikke DnD var noe særlig i Planescape Torment, hvor det som var bra var storyen (kanskje tidenes beste spillhistorie) og karakterene. Combat og figurmekking var egentlig bare kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå