Kontorstol Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei! Jeg vurderer å invistere i en ny bærbar PC, da den jeg har begynner å bli noen år. Jeg vil i så fall ha en PC som jeg kan spille litt på, og jeg vil gjerne spille Arma II (pga Day Z-modden). Men er det realistisk når jeg ikke vil bruke mer enn 5k? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Bump! Noen må være oppdatert på PC-fronten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Er ikke så oppdatert på laptopper, så har ingen spesifikke råd. Men jeg ville bare nevne at Arma2 er et ganske krevende spill hardware-messig. Den stasjonære jeg bruker for tiden er ganske utdatert (2.5år, venter på ny atm ), men den kjører WoW, D3 etc på ultra uten særlige problemer, likevel var Arma2 omtrent uspillbart selv på lave grafikkinstillinger. Så jeg tviler på det kjører bra på en laptop til 5k. Endret 26. juli 2012 av Slettet+152 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Det er det jeg også tror, men jeg har ikke så mye peilig, derfor spør jeg her. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Dessverre vil du ikke kunne spille arma 2 til en laptop til 5000 kr, arma krever ganske god hardware. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Hva må jeg ut med for å klare det da? Tilbud er også en fin sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå