IceBlitz Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Har hatt dette problemet i lang tid, men har lurt på om det bare skal være slik. Men dette er så plagsomt nå at jeg tenkte jeg hvertfall skulle spørre Når jeg zoomer helt inn, altså ved 300mm, så kan jeg ikke fokusere på ting langt unna. Jeg får ikke infinite uansett hva jeg gjør på 300mm. Hjelper ikke med hverken manuell eller af. Er det en feil med dette objektivet da? For det skal vel ikke være slik? Er ikke meg bekjent, noe makrofunksjon på dette objektivet så det skal jo ha mulighet for infinite focus på full tele? Kan legge til at hvis jeg skal få infinite må jeg zoome ut til sånn 250mm eller noe, og dette er sykt irriterende når man feks skal ta actionbilder osv av ting langt unna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det høres veldig ut som en feil. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Ok, nå ble jeg litt lettet. Har av og til gått og angret på at jeg kjøpte det siden det er ubrukelig på 300mm på ting som er langt borte. Blir ute av fokus. Men da tar jeg kontakt med JP og hører med dem EDIT: Da var dem kontaktet. Håper det faktisk er en feil slik at det kan fikses for da kan jeg plutselig bruke full tele igjen Endret 25. juli 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå