Gå til innhold

Eve online - NorCorp Enterprise wormhole corp

Anbefalte innlegg

Norcorp Enterprise har åpnet dørene sine for recruitment igjen.

Litt om oss.

Vi er ett 6 år gammelt corp som primært har vært bare for Norske. Men over tiden så har vi fått dansker og svensker inn også.

Vi bor I ett av de 2 eneste C6 magnetar systemene med C6 statisk i EvE kjent som Polaris.

Hva vi kan tilby

Null Drama pvp corp.

Veldig hyggelig corp stemning (Vi har hatt flere småmøter og selvsagt Fanfest møter) TS er noe jeg gleder meg til og logge på

Veldig godt organisert corp (Dette er en av tingene vi får høre gjentatte ganger når folk kommer inn)

Høy aktivitet, det er som regel alltid noe på gang og involvere seg i og vi prøver og variere corp aktiviteter så mye som mulig. Alt ifra (0,0 roams, Low sec ganks, Emp suiciding, Wh ganks, kamper og innvasjoner)

Life first, Eve second. Vi er en voksen gjeng.

Bli med på ett veldig spesielt ransom prosjekt

Hva vi forventer av deg.

Team player : Wormholes er ikke stedet for solo play. Alt vi gjør, gjør vi sammen ifra PVP til PVE. Vi er heller ikke interesert i spillere som vil sitte tilbake og vente på at andre gjør grunnarbeidet for og få PVP. Så lenge alle monner drar så blir selv den kjedeligste jobb som og cycle hull morsom.

Flyr T3(armor) : eller villig til og skille til og fly det fortest mulig.

Kan Probe : eller villig til og lære

Kan ta en spøk og gi igjen uten og ta ting personlig Vi har en equal teasing policy. Alle blir mobba likt uansett rang i corpet. :p

Forstår skrevet Norsk/Dansk/Svensk, TS er som oftest på engelsk da vi flyr med Exceed som er engelskpråklig

Du er ikke en KB hore som ikke tåler og miste skip, vi er kjent for og skjeldent backe ned.

Man blir ikke bra pvper av og bare ta kamper man klart kan vinne. Taper vi så diskuterer vi lærepunkt etterpå men ingen orker og høre folk grine i evighet.

===============================================================================

Vi har ikke noen fast SP requirement, men det er grunnskills som må være på plass for og kunne overleve sammen med oss, er du I tvil så join No Players Barred kanalen og spørr etter Norcorp recruiters. så kan de ta en titt på dine skills og gi annbefaling for skilling.

Er du interesert så join No Players Barred kanalen ingame.

Har du Ikke-skandinaviske venner du vil ta med deg så kan de søke seg inn i brosef corpset vårt Exceed som er I Alliance med oss.

Går også å convo'e/maile meg hvis du lurer på noe!

Endret av Stigg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann du,

er faktisk litt intressert i dette, fordi jeg har både lyst til å involvere meg mer i PvP og også spille sammen med andre norske.

Til nå har jeg egentlig bare drevet med PvE, så jeg trenger nok kanskje litt oppfølging angående PvP. Har heller aldri bodd andre steder enn high sec, og har sjeldent vært i low, null eller WH. Men det er absolutt noe jeg kunne tenkt meg, tror jeg. Er dere intressert i en PvP noob?

Du kan få link til EVEboard hvis du vil titte.

Lenke til kommentar

Jeg trenger noe hjelp av deg eller en annen hjelpsom kar litt senere Stigg. Det dreier seg om flytting og hva jeg må

ha med, og hvordan alt organiseres der inne og sånne ting.

En dag det passer for noen... Har sikkert 1000 spørsmål, flesteparten dumme. :) Begynte ferien i dag, men skal gifte meg om 2 uker, så vi får se. Skiller WH skills for harde livet atm.

Og en gratis bumpibjørn.

Endret av jale
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...