guch2204 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei, jeg skal sette opp mitt Logitech anlegg med en bass, og 5 satellitter. (4 vanlige og en center) Jeg har lagt ved en kjapp visning om hvor jeg har tv'en på rommet osv. Håper noen kan hjelpe meg å få mest ut av anlegget Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Regner med du har en sofa mot tv. Sett opp normalt, dvs front foran sofaen, bak bak sofaen, senter midt foran og sub normalt på høyre side men det er vel smak og behag. Aner ikke hvor stort rom du har eller hvor kraftig anlegget er men ville satte det så nærme at det fikk det trøkk det burde ha. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ville nok hatt TVen lenger i fra vinduet. Ellers så sier det meste seg selv. Front og senter bør ha ca like lang avstand fra seg til hvor du normalt sitter. Hvis sitte posisjon er helt mot bakvegg, så monter surround høytallerene 90 grader på veggen, rettet rett mot hode. Subwooferen er mer tricky. Setter du den i hjørnet får du mer bass, på andre siden av TVen mindre bass, men kanskje bedre bass. Dette må du prøve ut og finne hva du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå