Leif Olsson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Modell med egen privat hage Bildet er fjernet. Beskrivelse: Olsson bilde " Modell med egen privat hage " fra søndag 22 juli. God sommerdag uten regn? ønsker Leif ;-) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 en smuk fugl, nyvasket og friseret Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 en smuk fugl, nyvasket og friseret Takk Leif og ja nyvasket og frisert og med vakkre blomst i egne hage Mvh Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg synes du har så fine titler Leif Heldig måke det her ja..hilsen fra Terje..her skinner faktisk solen nå, har gjort det i 3 timer..må vel være fornøyd da ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg synes du har så fine titler Leif :)Heldig måke det her ja..hilsen fra Terje..her skinner faktisk solen nå, har gjort det i 3 timer..må vel være fornøyd da ? Takk Terje og ja 3 timer sol ska du være fornøyd med. Jeg hoper på sol som meterologerne har lovet på fredag? Kanske mer æn 3 timer? Natta Lehpf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg