zed Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hva vis hw.no folka skulle i regjering? Hvem ville sittet hvor? Jeg har 4 klare kandidater: Dikky - pr0nminister Sosohal - Rettskrivningsminister CFD - Supportminister :wink: zed - L33/minister Har dere noen andre å add'e ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hehe, dette har vi jo gjennomgått for lenge siden! Gidder ikke finne fram tråden nuh, men regjeringa er klar! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hadde du fulgt med litte grann zed så hadde du fått med deg at vi faktisk har en "hw.no" regjering.. NPG eller hva den het. Der er jeg sosohal's personelige sekretær. Lenge siden den tråden ble lagd... Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 :old: På tide med nytt valg! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 :old: På tide med nytt valg! Ehh.. Det er ikke nytt valg ennå så det så! Kommune valg er det nå.. Men det er ikke NPG intressert i.. Såvidt jeg vet Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Peliss, det er nye regler. Vi har valg så ofte som MS legger ut en update. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 alle sammen stem på NGP ved komunevalget .. men står nemlig på lista i sandefjord ! .. (mer seriøst så står mormora mi på lista for arbeiderpartiet i sandefjord..) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Nostradamus som president ? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 kjakan - flamingmenister Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 flodhest - Hersker Lenke til kommentar
zed Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Hva med andre ting enn [/size]KONGE!! ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå