ATWindsor Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er ikke uvanlig med elektronikk som er i praksis like billig som USA_pris uten mva, eller sågar enda lavere i norge. Det ligger ofte over også dog. AtW Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg har prøvd denne, skjermstørelsen er perfekts syntes jeg. Den kjører apps bra og merket ikke noe hakking. Den var deilig å holde på også. Likte Jelly Bean, selvom jeg ikke merket sååå stor forskjell fra ICS. Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Lukter julepresang til meg selv Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Bra pris, synd vi må vente en stund til.Hadde egentlig tenkt å bestille fra usa via jetcarrier, men kanskje jeg klarer å vente... Hvorfor ikke sjekke med http://usa-scandinavia.com De kjøper varen i USA og sender den til Norge. Da slipper man også unna de problemene med å handle med Norsk kort som Emils nevner. Ikke akkurat billig. Sendte mail til dem og spurte. For 8 gb versjonen kom det på 373 dollar. De skal ha 50 dollar for å kjøpe den også koster det 95 dollar å sende den med DHL. For 16 gb versjonen kom det på 430 dollar. De skal ha 52 dollar for å kjøpe den også koster det 95 dollar å sende den med DHL Så henholdsvis 2300 kr og 2600 kr er ikke akkurat billig i mine øyne. Kan like så godt vente til September å få garanti. Mulig 16 GB versjonen kan være 'verdt' pengene. Men det er lite å tjene. Usikkert når Google får inn 16 GB versjonen også. Med tanke på at dem bruker 2 uker+ på å få varen hjem så kan fort September være måneden vi befinner oss i. Endret 25. juli 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg