Gå til innhold

BK: Hytte i sommergress

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fin beskrivelse av fjellheimen. Likte best V3 spesielt p.g. av himmelen og hytta skaper mer følelse av dybde. Hm.. er du alltid på tur?

Takk for din kommentar, Harald. Blitt endel småturer i sommer, jeg og samboern farta litt rundt på mc, sjonglerte mellom regnbygene :)

Flotte naturbilder alle tre - men likte nok best v2 :)

Takk for din kommentar, Torhild. Jeg er så innmari dårlig til å velge, og det er så kjekt å høre hva andre synes ser best ut :)

Lenke til kommentar

Definitivt V1 for meg! ;)

Bra komp med det hvite "bommulsgreiene" til hø og veien som leder opp til hytta, og videre vei innover i landskapet. Himmelen ser som den er, ofte litt kjedelig, så et lite kutt der oppe kunne kanskje vært noe!

Ellers OK teknisk (ser det i full størrelse og der er det god detaljrikdom å studere)...!

God 4'er for dette totalt! :)

Lenke til kommentar

Definitivt V1 for meg! ;)

Bra komp med det hvite "bommulsgreiene" til hø og veien som leder opp til hytta, og videre vei innover i landskapet. Himmelen ser som den er, ofte litt kjedelig, så et lite kutt der oppe kunne kanskje vært noe!

Ellers OK teknisk (ser det i full størrelse og der er det god detaljrikdom å studere)...!

God 4'er for dette totalt! :)

Takk for kommentar og tips, smart1 :) Himmelen er ikke særlig spennende nei, et kutt hadde kanskje gjort seg her :)

dejlige bilder alle tre af en vakker natur, får lyst til at gå der :)
Ps. hvad er den hvite stribe til højre i bildet på v1 ?
Er nok en asfaltert vei (se videre innover og rett til ve. for hytta... ;)

ja du har ret, ser det nu :)

Takk for kommentar, Leif. Den stripa er som Smart1 sier ja, en asfaltert veg. Tenkte på at jeg kanskje kunne ha fjerna den, men var usikker, og lot den bli :)

Veldig flott !

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...