leifholm Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Stokrose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei Leif Regn regn og regn hos meg trenger ikke og sprøjte vann her då Flott stokkrose du har i hagen og flott bilde Mvh Leif Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Hei Leif Regn regn og regn hos meg trenger ikke og sprøjte vann her då Flott stokkrose du har i hagen og flott bilde Mvh Leif hej Leif, tak for komm. her skyfrit og 25 grader, næsten for varmt Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei Leif Regn regn og regn hos meg trenger ikke og sprøjte vann her då Flott stokkrose du har i hagen og flott bilde Mvh Leif hej Leif, tak for komm. her skyfrit og 25 grader, næsten for varmt Ja Leif 25 grader er lit varmt men her bare 10 så kunde vhert + 10 og 20 då, passelig Er slikt vær i Skåne nå som hos deg og kanske drar sørut ner jeg blir pensjonist Husker varme somrer i Helsingborg då man brukte t-trøje men nå jakke, genser. luve og regntøy Ha en fin dag i skyggen Mvh Leif Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Hei Leif Regn regn og regn hos meg trenger ikke og sprøjte vann her då Flott stokkrose du har i hagen og flott bilde Mvh Leif hej Leif, tak for komm. her skyfrit og 25 grader, næsten for varmt Ja Leif 25 grader er lit varmt men her bare 10 så kunde vhert + 10 og 20 då, passelig Er slikt vær i Skåne nå som hos deg og kanske drar sørut ner jeg blir pensjonist Husker varme somrer i Helsingborg då man brukte t-trøje men nå jakke, genser. luve og regntøy Ha en fin dag i skyggen Mvh Leif Ja Leif, men du finner ikke den smukke natur dernede som du har hvor du bor :) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 En alldeles nydelig blomst ! Meget tiltalende etterbehandling Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 En alldeles nydelig blomst !Meget tiltalende etterbehandling mange tak Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg