Paal Harald Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Fujifilm har lansert F800 EXR med 20x zoom og wifi. Full av funksjoner Endret 25. juli 2012 av Aetius Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Dette er vel en reisekompakt/"travel zoom" med liten sensor og lyssvakt objektiv, og ikke noen entusiastkompakt a la Canon S100 o.a. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Dette er vel en reisekompakt/"travel zoom" med liten sensor og lyssvakt objektiv, og ikke noen entusiastkompakt a la Canon S100 o.a. Helt riktig. Undertegnede som var for kjapp i korrekturen. Lenke til kommentar
Kenneth Gjesdal Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Merkelig at de tar bort GPSen. Det er ikke en overflod av modeller i markedet som har GPS og RAW. Det var grunnen til at jeg kjøpte 770exr (har dog hatt det mer på reperasjon enn i faktisk bruk så jeg vet ikke om jeg er fornøyd med det enda) Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Synd Fujifilm ikke var interessert i å opprettholde statusen fra F30/31-tiden som ledende på bildekvalitet/ISO-ytelse med F-serien. Hadde de det kunne de jo hatt alternativ modell til hver megapikselhysterimodell de lanserer, da med f.eks. halve oppløsningen og dermed betydelig større sensorpunkter, og f.eks. lagt til en "E" påslutten av modellnavn (for Enthusiast). Da hadde kanskje et F800E EXR vært mer interessant..... I mellomtiden trives jeg med mitt LX5 med "bare" 10MP og svært mye bedre ISO-egenskaper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg