xpert Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ser at Norton Ghost anbefales varmt her. Noen andre programmer som gjør det samme gratis ? Seagate disc wizard, gjør denne ny partisjon bootbar eller er den kun til å råkopiere innholdet på partisjoner ? Jeg skal nemlig skifte ut en 80gig 2mb cache med 120gig 8mb cache. Hvordan er det å installere win 2000 på c: på ny disk og etterpå kopiere alle filene fra gammel c: over. Mener at jeg har prøvd dette men husker ikke i farten om det ble suksess eller ikke......... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg ville benyttet anledningen til å få en ren innstalasjon..tar jo ikke allverden med tid da...greit å få rydda opp av og til... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg ville også formatert... Enten det, eller beholdt begge diskene 8) Lenke til kommentar
xpert Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Jeg ville benyttet anledningen til å få en ren innstalasjon..tar jo ikke allverden med tid da...greit å få rydda opp av og til... En god ide men installasjonen min er ganske fersk. Jeg vil helst slippe å gjøre alt dette arbeidet om igjen. Noen med erfaring med seagate disc wizard ? Jeg får ikke prøvd dette før den nye disken kommer en av dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå