Windoge Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg merket at det kom en ulyd fra min Renault Megane 96-mod, så jeg jekket opp bilen, satt den i fri og rullet på venstre framhjul. Da merker jeg at det kommer en "klikk klikk klikk" type lyd når jeg vrir det i begge retninger. Det er ellers ingen slark å spore. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er ingen bilekspert, men kan det være at du har fått stein inn mellom hjulet? Jeg har fått dette noen ganger, var kanskje mer som en skrapelyd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Neida, det er nok en eller annen form for slitasje jeg ikke aner hva er. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Defekt drivknute høres det ut som. Når du sier "vrir" mener du at du svinger hjulet til ene siden? Endret 25. juli 2012 av LiamH 1 Lenke til kommentar
darket Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 må være det, hvilken andre veier kan man vri et hjul Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Kommer lyde to ganger på rad i samme retning, eller må hjulet snurre andre veien for å gjenskape lyden? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 må være det, hvilken andre veier kan man vri et hjul Man vrir ikke hjulet når man svinger, man vender på det. Hvis man derimot leter etter slakke, så "vrir" man på det. Her kan man skille mellom hjullageret eller drivknuten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå