Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

vet noen hvor jeg kan få tak i en iphone billig? Kontant kort helst (helst ulåst)

Har sett at Apple store selger billig, spesielt Apple Store USA. Jeg har tenkt å bestille der.

Iphone 4s koster ca.3900NOK og Iphone 4 koster 3200NOK

Er dette noe dere anbefaler, evt. andre pålitelige nettsider/butikker?

og hvordan er da garanti og reklamasjon til Apple store USA, hvordan vil et problem fikses?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke bestilt fra Apple Store USA, så den saken er grei. Apple Store Norge selger iPhone 4S for 4890,-. Det er det billigste du får den ny i Norge, vil jeg tippe. Ellers vil du sikkert finne noen brukte på Finn til noen tusenlapper.

Ja, merket at det ble et problem da jeg skulle teste om det gikk an å kjøpe fra apple store usa...

Men er det andre nettsider?

Lenke til kommentar

Finn.no og Brukt1.no om du skal kjøpe brukt. Evt. eBay, men tviler sterkt på at det lønner seg, da må du isåfall få selger til å fake verdien på pakken, noe ingen på eBay gjør lengre.

Billigste iPhone 4S i Norge

Billigste iPhone 4 i Norge

Husk at produktene fra IT24 er importert fra USA, derfor ingen reklamasjonsrett, kun ett års begrenset garanti fra Apple.

Ellers så kan du ta en titt på dette tilbudet fra Djuice, som i mine øyner er ett kupp. 5000 for iPhone 4, 8 GB, inkl forbruk i ett år (kommer litt an på hvor mye du ringer osv. men den holder vel for de fleste av oss, fri data ut året.)

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Du har samme garantirettigheter som i butikk, bare at du kan returnere varen innen 14 dager når du handler på nett.

Du har ett års garanti + 5 års reklamasjonsrett.

Blir det feil med telefonen sender du den inn til Apple (Apple dekker frakt, om jeg husker rett), eller så leverer du den inn hos Eplehuset.

Eneste som vet med 100% sikkerhet når neste iPhone kommer ut er Apple, men jeg regner med den kommer innen 1-4 mnd.

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...