EngineeringStudent Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hei vet noen hvor jeg kan få tak i en iphone billig? Kontant kort helst (helst ulåst) Har sett at Apple store selger billig, spesielt Apple Store USA. Jeg har tenkt å bestille der. Iphone 4s koster ca.3900NOK og Iphone 4 koster 3200NOK Er dette noe dere anbefaler, evt. andre pålitelige nettsider/butikker? og hvordan er da garanti og reklamasjon til Apple store USA, hvordan vil et problem fikses? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Du får ikke bestilt fra Apple Store USA, så den saken er grei. Apple Store Norge selger iPhone 4S for 4890,-. Det er det billigste du får den ny i Norge, vil jeg tippe. Ellers vil du sikkert finne noen brukte på Finn til noen tusenlapper. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Du får ikke bestilt fra Apple Store USA, så den saken er grei. Apple Store Norge selger iPhone 4S for 4890,-. Det er det billigste du får den ny i Norge, vil jeg tippe. Ellers vil du sikkert finne noen brukte på Finn til noen tusenlapper. Ja, merket at det ble et problem da jeg skulle teste om det gikk an å kjøpe fra apple store usa... Men er det andre nettsider? Lenke til kommentar
Visningsnavn1 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er klart du får bestille iPhone fra USA. Kontakt Jetcarrier så er det problemet løst. Spørsmålet er om det blir billigere. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det blir ikke vesentlig billigere, og du bør helt klart bestille fra norsk nettbutikk for å få norske vilkår på kjøpet. Å kjøpe fra USA når man snakker om maks et par hundrelapper i besparelse på et produkt til nærmere 5000,- er fullstendig galskap. Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Men vet noen om noen sider hvor jeg bestille iphone fra? Billig og ulåst? vet om apple.no Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Finn.no og Brukt1.no om du skal kjøpe brukt. Evt. eBay, men tviler sterkt på at det lønner seg, da må du isåfall få selger til å fake verdien på pakken, noe ingen på eBay gjør lengre. Billigste iPhone 4S i Norge Billigste iPhone 4 i Norge Husk at produktene fra IT24 er importert fra USA, derfor ingen reklamasjonsrett, kun ett års begrenset garanti fra Apple. Ellers så kan du ta en titt på dette tilbudet fra Djuice, som i mine øyner er ett kupp. 5000 for iPhone 4, 8 GB, inkl forbruk i ett år (kommer litt an på hvor mye du ringer osv. men den holder vel for de fleste av oss, fri data ut året.) Endret 27. juli 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ordet iPhone og billig hører ikke sammen i det hele tatt, selv brukt. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ordet iPhone og billig hører ikke sammen i det hele tatt, selv brukt. Skjer med at du troller HELE tiden? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg ville sagt bruk rapporteringsknappen, men det ser ikke ut til at det nytter her på forumet. Applerelaterte tråder er visst fritt vilt, og administratorene lar det skje Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ordet iPhone og billig hører ikke sammen i det hele tatt, selv brukt. Skjer med at du troller HELE tiden? Så jeg troller fordi jeg sier sannheten at alt som har med iPhones å gjøre er dyrt? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Hjelp heller TS istedenfor å spy ut usakligheter. (null) 1 Lenke til kommentar
EngineeringStudent Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Billigste så langt er Iphone 4 --> Apple.no 3990,- Men hvordan er garantien der? Hvis jeg får problemer med iphone, hvordan ser service osv(blir det dyrt for meg?) BTW: Vet noen når neste Iphone kommer ut? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Du har samme garantirettigheter som i butikk, bare at du kan returnere varen innen 14 dager når du handler på nett. Du har ett års garanti + 5 års reklamasjonsrett. Blir det feil med telefonen sender du den inn til Apple (Apple dekker frakt, om jeg husker rett), eller så leverer du den inn hos Eplehuset. Eneste som vet med 100% sikkerhet når neste iPhone kommer ut er Apple, men jeg regner med den kommer innen 1-4 mnd. Endret 29. juli 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå