Abnorm Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Er på jakt etter en veske som dessverre ikke er i produksjon eller selges lenger. Tenkte kanskje jeg kunne være heldig å finne en pent brukt. Jeg finner denne vesken flere steder, men jeg antar dessverre at alle er fake, hva tror dere? Det som først og fremst gjør meg skeptisk, er lager statusen... http://www.louisvuit...112-p-1196.html Vesken som jeg jakter på heter: Louis Vuitton (Modell: N51112) ble produsert i 2007 Endret 25. juli 2012 av frecjoha Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Tja, nå er det vel ikke lov til å selge falske varemerker i Norge, så hvis du kjøper hos en norsk leverandør så er du sikret av haugevis av lover. Men den nettsiden du linker til er registrert på et selskap i Kina, og nettsiden ser rimelig shabby ut, så jeg hadde aldri tatt sjansen på å handle derfra. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Rimelig fake spør du meg. Typiske svindlersider er spekket fullt med dårlige norskegenskaper. I tillegg så er det ganske få utenlandske butikker som konverterer valutaen til norske kroner før checkout. Live Chat-funksjonen er ikke "live" engang, men vanlig e-mail. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Linken virket ikke her. Men når en seriøs, norsk forhandler bruker .org eller .com så er det ofte noe som ikke stemmer. Ihvertfall hvis de skal selge LV. Skal du ha LV, så koster det.. Var innom en forhandler i Praha bare for å sjekke prisene, og der hadde de herresko opp til 20k(?) om jeg husker rett. Jævli mange kunder i dress også.. Lenke til kommentar
CruellaDeVil Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Den er fake. Det er så vidt jeg vet ikke mulig å handle LV på nettet i Norge, med mindre man kjøper gjennom eBay. Ellers må du i butikkene rundt omkring i verden, den eneste LV-butikken i Norge ligger i Oslo. Den veska der er i tillegg alt for billig til å være ekte. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 LV selger kun på sin egen nettbutikk og sine egne butikker, og når et produkt har gått ut av salg destrueres restlageret. Jesus christ, synesdu virkelig "Louis Vuitton Speedy no" høres legit ut? Det må jo gå an å tenke seg litt om. 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 .org domene Trykker du på kontakt får du kun opp mailfelt, ikke noe info om hvor det går. Veldig uvanlig å kjøre halv pris/tilbud på nye varer. Håper at produktene blir konfiskert i tollen om du bestiller derfra.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 LV kan kun kjøpes fra LV. Det du derimot kan gjøre er å kjøpe brukt over nett. Det finnes noen nettsider som kjøper vesker, sikrer at de er ekte, og selger dem videre. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Er fult klar over at LV kun kan kjøpes i egene butikker, noe som jeg alltid har gjort. Selv har jeg en eksakt samme veske i herre, (damier graphite), da heter den Thomas, mener jeg betalte rundt kr.4500 for den i Oslo. Men jeg har besøkt flere LV butikker (LA, Las Vegas, Paris og London) og forhørt meg spessielt om denne. Får kun samme svar: "Dessverre, denne produseres ikke lenger, men kanskje du kan finne en brukt på nette". Har forsøkt med ebay, men har ikke vært heldig, får kanskje bare smøre meg med tålmodighet! Men jeg er KUN intressert i "real thing", fake produkter er Bannlyst hos meg! Endret 31. juli 2012 av frecjoha Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 og når et produkt har gått ut av salg destrueres restlageret. Say what?! Da kunne de i det minste ha gitt det bort til de som ikke har klær... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 LV selges bare i egen butikk og er aldri på salg så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 og når et produkt har gått ut av salg destrueres restlageret. Say what?! Da kunne de i det minste ha gitt det bort til de som ikke har klær... Det er ikke den måten man bygger en dyr merkevare på! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Da er det en meget inhuman bransje. Er glad jeg ikke bruker penger på sånt tull. Endret 31. juli 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2012 Hermès og flere andre gjør akkurat det samme. Ingenting skal få ende på outlets eller andre steder enn deres egne butikker. Kundene betaler jo ikke bare for godt håndverk, men også for eksklusiviteten og statusen det gir. Her er forresten noen linker til steder som selger brukte vesker: http://www.fashionphile.com/ http://www.yoogiscloset.com/ http://www.bagborroworsteal.com/ Vet det finnes flere, men det er jo bare å søke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå