CastleLord Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hei sann! Sitter da her og putter sammen en ny stasjonær pc. Har da satt sammen ei liste jeg håper er god, men har da små tvil, så jeg tenkte og spørre her. Passer disse delene sammen? Finnes det noen bedre deler eventuelt billigere? (Alt skal handles hos Dustin business da denne skal brukes av en liten bedrift) Har alt det andre + noen harddisker. Takker for svar Endret 24. juli 2012 av CastleLord Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Alt ser veldig bra ut i mine øyne. Vurdert å gå for Ivy Bridge? (3770k) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Du nevner også at dette er for en liten bedrift, kommer dere i såfall til å benytte dere av computing delen OpenCl eller programmer basert på den? Da mener jeg at man har mer å hente med et 7950 eller 7970 hos Amd. XFX strømforsyningen hadde jeg også byttet ut mot Corsair AX 850 Gold som har 7 års Garanti . Skjermen er også muligens et ankepunkt om den skal brukes i bedrift, avhengig av programvaren som brukes antar jeg at en slik skjerm kan bli mer aktuelt selv om den har høyere responstid : Dell U2410 , alternativt denne : NEC MULTISYNC EA243WM Noen andre skjermmuligheter : http://www.pchardwarehelp.com/guides/s-ips-lcd-list.php Endret 25. juli 2012 av Malvado Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Du nevner også at dette er for en liten bedrift, kommer dere i såfall til å benytte dere av computing delen OpenCl eller programmer basert på den? Da mener jeg at man har mer å hente med et 7950 eller 7970 hos Amd. XFX strømforsyningen hadde jeg også byttet ut mot Corsair AX 850 Gold som har 7 års Garanti . Skjermen er også muligens et ankepunkt om den skal brukes i bedrift, avhengig av programvaren som brukes antar jeg at en slik skjerm kan bli mer aktuelt selv om den har høyere responstid : Dell U2410 , alternativt denne : NEC MULTISYNC EA243WM Noen andre skjermmuligheter : http://www.pchardwar...ps-lcd-list.php Bedriften jobber hovedsakelig med Spill og webdesign. De jobber en del med OpenGL/Direct3D, Java, C++ og andre kode typer. De bruker blant annet Adobe Dreamweaver, Adobe Photoshop osv. (Har da ikke 100% komplett liste da jeg er annsatt som reperatør/innkjøper av Datautstyr) Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå