MartinF Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Klarer seriøst ikke være happy for Kristoff nå, når Mr. doping vinner OL... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Gull med en enorm bismak. Unner ikke Vino en dritt, gammel doper som han er. Hadde i tillegg de løkene i gruppen der fulgt med hadde faen meg Kristoff vunnet hele driten. Bittert som faen. Men flott med bronse uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Samme her Martin. Er helt tragisk. Nærmest en sorgedag. Flagg på halvstang. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Burde aldri få lov til å delta i OL hvis man har blitt tatt for doping... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2012 Kanskje det blir gull allikevel,en spanjol og Vino kan jo fort være doping. *Håper jeg. Gratulerer med medalje til Alex.! Uran er colombianer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ting hadde endt veldig annerledes hadde ikke Cancellara trynet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 "In the name of all the competitors I promise that we shall take part in these Olympic Games, respecting and abiding by the rules which govern them, committing ourselves to a sport without doping and without drugs, in the true spirit of sportsmanship, for the glory of sport and the honor of our teams." Joda... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Synd med Spartacus, ser ikke bra ut det der. blir en dårlig sesong for ham å være Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Kjipt å tenke på at Kristoff mest sannsynlig hadde vunnet en evt spurt mellom de i bruddet...!! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Kanskje det blir gull allikevel,en spanjol og Vino kan jo fort være doping. *Håper jeg. Gratulerer med medalje til Alex.! Uran er colombianer. My mistake,men dop er vel ikke ukjent for colombianere heller... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Vinokourov skulle aldri vært der. Enormt ufortjent og jeg er langt fra 100% sikker på at han har rent mel i posen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Jøss, Kristoff er bare 25 år, ser ut som 40. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Klarte Jann Post å seie riktig navn i løpet av sendinga? Einaste eg høyrde var: Tysker..nei Svei.. nei..Russ.. Før Arvesen må inn med det riktige navnet. Synd at TV2 og NRK ikkje kan sammarbeide.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Klarte Jann Post å seie riktig navn i løpet av sendinga? Einaste eg høyrde var: Tysker..nei Svei.. nei..Russ.. Før Arvesen må inn med det riktige navnet. Synd at TV2 og NRK ikkje kan sammarbeide.. Det blir sånn når nrk må bruke kommentatorer som ikke er inne i sporten dessverre. Burde nok pugget mer navn. Endret 28. juli 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nå var jo ikke produksjonen til stor hjelp heller. Tok jo produsentene noen minutter å finne ut hvem som satt sammen med Vino i bruddet. Arvesen så med en gang at det var Uran, Post var kanonsikker på at det var en fra alle land i verden bortsett fra Colombia og TV-grafikken viste Henao. Fikk meget lite info i form av tidsintervaller, distanse og rytternavn. Fotografene var også dårlige til å finne vinkler hvor man kunne se startnummer osv. Generelt en veldig rotete og lite publikumsvennlig sending. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Produksjonen sugde max ja! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er jo ikke NRK som styrer tidsintervallene osv da. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Nei, det er det ikke. Det var dårlig ja, er veldig dårlig på svømmingen også. Klart det blir ekstra vanskelig når det blir sånn, men det er absolutt rom for forbedring hos kommentatorene. Arvesen kunne sikkert tatt mer over. Vi har jo blitt bortskjemt med Kaggestad og Paasche. Det blir vel de i 2016 regner jeg med. Endret 28. juli 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Jeg blir ivertfall stolt over holdingen deres her inne Endret 28. juli 2012 av guttorm Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er jo ikke NRK som styrer tidsintervallene osv da. Nei, men jeg regner med at kommentatorene brukte det for det det var verdt. Det er klart det blir lettere å kommentere når man får hjelp fra konstante tidsintervaller og frekvent rytterinformasjon. Det var inkompetanse fra omtrent alle involverte i dag, ikke bare kommentatorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg