Zeph Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Kvifor gav dei hallen namnet Basketball Arena når alle basketballkampane gjekk i andre hallar? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) AUUUUU! Edit: Det så vondt ut Endret 11. august 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Tre måls ledelse synes jeg er fint. Forøvrig, en solid tur i bakken Herrem fikk. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Må si meg uforstående hvorfor de ikke får lov å beholde stafettpinnen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det hadde vore digg om Sulland hadde ein god dag i dag. Når ho først får sjølvtillit og treff mål så kan det bli bra. Takk for den! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) HELVETE NRK!!!!!!!!! NÅ GIKK FAEN MEG 4X100METEREN MED BLA BOLT!!!! KUNNE IKKE DERE SKREVET DET OPPI HJØRNET I HÅNDBALLKAMPEN!!!!! Faen ta dere! Endret 11. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Æsjda. FAEN at vi ikke har nett-tv, og repriser til oppover øra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 KANON stafett!!!! Der gikk du skikkelig glipp av noe Lami! Nett tv Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Faen så stusselig Montenegro er. Herre! Kom igjen for faen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Om de fortsetter fremover i angrep fremfor å stoppe for og gi ballen videre til neste spiller tror jeg dette kan gå mer enn bra nok. Forsvaret dekker opp de farligste spillerne og breier seg også tilstrekkelig utover i bredden, med unntak helt ytterst på kantene. Bom på mål går seg inn igjen nå og er sånt som skjer fra tid til annen. Løke er fremdeles en av de jeg nekter å slutte å skryte opp. Selv om hun ikke scorer får hun forsvaret til hottentottene til å bevege seg og skaper små luker som f.eks Sulland kan kline til igjennom. Og hvis ikke en av de to tingene skjer, ja da blir det straffe til Norge De begynner å bli varme i trøya og jeg både håper og tror dette går veien. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) DIBS! Kvifor gav dei hallen namnet Basketball Arena når alle basketballkampane gjekk i andre hallar? Edit, leste spørsmålet feil. Basketball ble spilt i denne arenaen, men håndballkampene er også flyttet dit for å få plass til flere tilskuere. Jeg har ikke fulgt med på basket, men spilles ikke de kampene i denne hallen også? Endret 11. august 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 DIBS! Hvert mesterskap/kamp avler en ny favoritt, men Herrem er fremdeles herlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 KANON stafett!!!! Der gikk du skikkelig glipp av noe Lami! Nett tv Klarte å ikke få den spoila når den gikk i reprise nå. Sykt! Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Fy faen det må være demotiverende å løpe mot Bolt, han er litt bak amerikaneren ved siste veksling og så bare freser han avgårde og parkerer han. Faen meg helt rått! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Der viste de stafetten i pausen ja! Det var vell kanskje ikke noen overraskelse at det ble WR! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Fy faen det må være demotiverende å løpe mot Bolt, han er litt bak amerikaneren ved siste veksling og så bare freser han avgårde og parkerer han. Faen meg helt rått! Det er ikke den beste amerikaneren heller. Skjønner ikke helt hvorfor de satte opp laget som de gjorde. Men amerikanerne sprang jo veldig bra de også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 DIBS! Hvert mesterskap/kamp avler en ny favoritt, men Herrem er fremdeles herlig. Herrem er min. Sod off. Bolt er bare helt rå. At det går an. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 DIBS! Hvert mesterskap/kamp avler en ny favoritt, men Herrem er fremdeles herlig. Herlig til tusen, men så muskuløs at hun knekker lillemann under et klimaks. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Skulle tro at NRK-reporterene var tvunget til å demotivere de norske utøverene de intervjuer og få de til å legge opp. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Herrem er min. Sod off. Jeg vil ikke krangle om Herrem i år også. Så hun er min Kari Mette lukker igjen ute på kanten. Håper det er noe hun har bestemt seg for å gjøre resten av kampen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg