Latias Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Hvorfor velger spydkasterne å tråkke over streken når de har gjort et dårlig kast? Bedre å ha et dødt kast registrert enn en dårlig lengde. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har jo ikke noe å si, hvis de allerede har et bedre kast fra før av. Og hvis kaste er under 80m, noe som ikke holder uansett. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har full tro på Andreas, da jeg syntes man kan se ganske tydelig at han ikke tar i skikkelig. Med tanke på fart og muskelbevegelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Har full tro på Andreas, da jeg syntes man kan se ganske tydelig at han ikke tar i skikkelig. Med tanke på fart og muskelbevegelse. Kanskje greit å begynne nå da, mtp. at man er halvveis? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 De der spydfinalene er ei mare, blir avbrutt av alt mulig annet hele tiden. Nærmer seg det store høydepunktet nå ja. Forbasket at jeg snart har drukket opp alt øllet allerede Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Kanskje det blir en norsk floppekveld, flesjå dahle satte jo standarden tidligere, Thorki sliter og kanskje håndballjentene også går på en smell. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Har full tro på Andreas, da jeg syntes man kan se ganske tydelig at han ikke tar i skikkelig. Med tanke på fart og muskelbevegelse. Kanskje greit å begynne nå da, mtp. at man er halvveis? Ja det er jeg helt enig i, begynner å bli på tide å ta i nå ja. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Sykt jevn finale mellom Korea og Spania ja. Håpet litt på Sør.-Korea, men sånn ble det ikke. Men morsom kamp var det hvertfall, det er det ingen tvil om. Håper på en morsom finale i kveld også, men ser helst at det ikke blir SÅ spennende. Har stor tro på norsk gull, men kjente nervene komme etter å ha sett denne bronsefinalen. Hva spydkast gjelder, så er Andreas fullt i stand til å ta gull her bare han har dagen. Noe vi selvsagt satser på at han har. Men ser ikke helt overbevisende ut foreløpig Endret 11. august 2012 av Nevnarion Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Mislykka igjen, han flopper ikveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Nå begynner det å haste litt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Denne Walcott tror jeg kan dominere i årene fremover Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Ser ikke ut som Thorkildsen har dagen. Tviler på gull og medalje. Endret 11. august 2012 av Hopsin Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Njet, det blir fiasko ikveld Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Blir neppe medalje på Andy. Må kaste lengre enn årsbeste. Taklet ikke presset i kveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Jaja. Blir i det minste sølv på håndballjentene. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Gigantisk antiklimaks denne spydfinalen... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 A T virker så tam, som han ikke tar skikkelig i kastene. Men det ser kanskje bare sånn ut. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Han er nok på vei nedover, slik som Tero. Er jo blitt gammel. Har også vært søppel i hele år Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 A T virker så tam, som han ikke tar skikkelig i kastene. Men det ser kanskje bare sånn ut. Det kan jo være at han er småskadet(følger ikke med på spyd akkurat),men uansett så må dagsformen være på topp for å ta gull,og det er jo vanskelig i seg selv bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg