Jotun Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det er ikke kriminelt, bare feil. For begge keeperne er veldig gode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Når ble det kriminelt i dette landet å si at ene keeperen til Norge ikke er god? :nei2: For å svare på spørsmålet ditt, jo. Noe mer du lurte på? Du har tydelegvis ikkje sett det norske damelaget dei siste 2, 4, 6, 8, 10 åra, samt kampen mot Korea. Neste høgdepunkt i dag blir 200-meter. Går 21:55. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg har ikke sakt noe om at Grimsbø ikke er god, kanskje det virket sånn men det mente jeg ikke. Synes hun er god de gangene hun er utpå, Lunde Haraldsen derimot har spilt så lenge for Norge og jeg har sett på titals kamper så kan jeg synes at hun ikke er noe særlig bedre enn Grimsbø. Hu viker for ballen, virker redd for å si det mildt når noen skyter på kort avstand. Jeg har aldri sett Grimsbø gjøre dette. Synes også det blir feil å si at hun er god og bare "YEY HARALDSEN" når det kommer en ball mot hun fra lang avstand, i samme høyde som brystet/hodet og midt på hun, som hun redder. Greit at hu står på stedet hun gjør, men det er normalt å følge motstanderen som kommer mot en, og ikke stå på venstre side i målet når det kommer en på høyre. Du har tydelegvis ikkje sett det norske damelaget dei siste 2, 4, 6, 8, 10 åra, samt kampen mot Korea. Nei, jeg har ikke sett de spille de siste 10, 8, 6 årene nei. 4 derimot, det har jeg. Og jeg så kampen mot Korea. Se det jeg skrev rett over her pls. Endret 9. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Du har sett et titalls kamper der LH har vært for dårlig? Hehehehehehe.... Da så. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Under forrige heat på 800m så jeg på nett at Claye hoppet 17,54m. Da tenkte jeg at det hoppet kommer til å bli vist i opptak, og Karen Marie kommer til å "estimere" at det var over 17,5 meter før hun tilsynelatende venter på lengden som bekreftes å være 17,54. Jeg fikk rett. Nå får vi kanskje se Donato hoppe under 17,5 meter (17,44). Edit: Hun sa "over 17,44". Utrolig hvor sikker hun er når hun ser på opptak. Rimelig stor forskjell i forhold til hopp som går live. Endret 9. august 2012 av Bradbury 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ja, nå vettafaen jeg hvor mange de har spilt de siste årene tilsammen. Jeg holder ikke tellingen, men jeg mente vel noe-å-hundre. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det er bra Steinar Hoen ikke er kommentator, for det er veldig irriterende hvordan han alltid påpeker at folk løper "masete". ALLTID! I dag hadde det vært greit om han hadde sagt det om Amos som kom på andre. Det så jo ut som om det var Stevie Wonder som kom løpene oppover langsiden. Rudisha derimot, han var som en gaselle. Fantastisk løpestil! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hun der dama som havnet på 2. plass i det ene heatet på 800m hadde fått gjennomgå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Imponerande at Amos kom så nær Rudisha med den stilen. Han såg i beste fall ut som ei skadeskoten gaselle. Hurr durr, derp. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Selv tiden til sistemann på 800-meteren, Osagie på 1:43,77, ville holdt til gull i 2008, 2004 og 2000. Det kaller jeg en sterk finale... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Bolt 19.15 foran Blake. Mark my words. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har faktisk litt troen på det selv Latias. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Bolt og Blake burde løpt barfot. Bare for å jevne ut feltet litt... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nvm, Bolt chillet bare i slutten Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lett for Usain, selv om Blake jakter rett bak. Jamaica er i egen klasse! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kjedelig at han bestandig slakker ned litt på slutten, hvorfor kan han ikke bare løpe alt han kan hele løpet så vi får sykt gode tider.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nye spissen til United er rask gitt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Kjedelig at han bestandig slakker ned litt på slutten, hvorfor kan han ikke bare løpe alt han kan hele løpet så vi får sykt gode tider.. Helt enig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Enig jeg også. Det er kjedelig når vi sitter her og håper på SYKE tider så tar han det rolig på slutten. Håpte virkelig at han skulle få en syk tid idag men neida. Det er jo det som er gøy! Men uansett! 3 dobbelt Jamaikansk er sykt! Blake er også veldig rask må jeg si for å være så 'lav'. Gratulerer Bolt! Du er faen BEST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg