Lakus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Haha, uansett om Løke scorer eller ikke så er hun helt rå. Plukker opp, løper bak, bryter seg løs og alltid klar. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Karo bommer på 100%.. Uvant. 1 Lenke til kommentar
Asplii Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Sto skjevt på målet der... Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 For noen keepere Norge har for tiden,imponerende. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Urelatert til kampen, men Grimsbø har fremdeles et par med sinnsykt pene øyne 5 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 5-måls ledelse med 2 min igjen. Jajaja.. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Nå kan det da faen ikke gå galt! Løke har jo tatt fyr på streken,og Grimsbø har noen nydelige øyne ja(akkurat som ikke det var noe pent på landslaget fra før ...). Endret 9. august 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Herrem kroner verket Endret 9. august 2012 av edge 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Fantastiske jenter! 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Haraldsen med redningsprosent på 56. Not bad. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) 56%? :!: Synes det forventes jeg. Under 50% så kan man like gjerne spille uten keeper. Nå er også posisjonen i målet og posisjonen på banen en del av hva keeperne bruker for å stoppe baller. At en keeper plasserer seg godt kan resultere i at han/hun ikke engang trenger å løfte en arm. Jajajaja, for man er utrolig god hvis man klarer å stå i noenlunde rett mot den som kommer og skyter! Virker også som at Haraldsen er redd for ballen, rett og slett. Var et eksempel på 17:30 tror jeg det var, når en koreaner kom inn fra vingen og Haraldsen hopper til siden med kroppen men armene går ut? Wtf? :nei2: MEN UANSETT, faen bra at de gikk videre. Men de må prøve å bruke vingen litt mer og være kjapp i angrep. De loffer rundt på banen og skal alltid stoppe opp når det skal framover kjapt! OG nå er det bare å glede seg til Bolt og 200meteren! Faeeen, can't wait! Endret 9. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lami, du blir vel skuffet dersom Bolt ikke løper ned mot 15 blank? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Yes, da ble det finale på håndballjentene. De sto fram mye bedre i denne kampen enn foregående kamper, selv om det fortsatt kan forbedres. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 56%? :!: Synes det forventes jeg. Under 50% så kan man like gjerne spille uten keeper. Nå er også posisjonen i målet og posisjonen på banen en del av hva keeperne bruker for å stoppe baller. At en keeper plasserer seg godt kan resultere i at han/hun ikke engang trenger å løfte en arm. Jajajaja, for man er utrolig god hvis man klarer å stå i noenlunde rett mot den som kommer og skyter! Virker også som at Haraldsen er redd for ballen, rett og slett. Var et eksempel på 17:30 tror jeg det var, når en koreaner kom inn fra vingen og Haraldsen hopper til siden med kroppen men armene går ut? Wtf? :nei2: MEN UANSETT, faen bra at de gikk videre. Men de må prøve å bruke vingen litt mer og være kjapp i angrep. De loffer rundt på banen og skal alltid stoppe opp når det skal framover kjapt! OG nå er det bare å glede seg til Bolt og 200meteren! Faeeen, can't wait! Skudd fra kant har alltid vært svakheten til Haraldsen, men hun redda en veldig fint og. Men uansett, bra jobb av jentene i dag. Godkjent! Så kommer det store spørsmålet: Hvilken keeper starter finalen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Haraldsen dessverre. Patrick: Hvorfor skal jeg bli det? Jeez. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Haraldsen dessverre. Patrick: Hvorfor skal jeg bli det? Jeez. Jaja, du er nå morsom.. om enn ufrivillig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ikke sett veldig mye sport før dette OL-et eller Lami? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 De har mye å gå på. Når de kan vinne klart med så mye sløsing av sjanser. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ikke sett veldig mye sport før dette OL-et eller Lami? Når ble det kriminelt i dette landet å si at ene keeperen til Norge ikke er god? :nei2: For å svare på spørsmålet ditt, jo. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg