Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahah. Hey våkn opp. Man trenger ikke å være god for å ta baller som kommer rett mot deg, LOL!

"En ball rett på hun og hun reddet! SHIT HUN ER UTROLIG GOD!."

Nei, jeg er redd for at Lunde Haraldsen kommer til å stå resten av kampen nå pga hun reddet baller som kom rett mot hu. :hm:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Merk deg at det var for to dager siden, edge. Da var hun det jeg vil kalle "dårlig". Spesielt med tanke på hvor fantastisk hun ofte er, som nå.

Klar over det, bare irriterer meg over folk som går rett i strupen på spillerne. Alle kan ha en dårlig kamp, et dårlig mesterskap etc. Men det får da være grenser..

Lenke til kommentar

Tror Haraldsen har fått opp selvtilliten sin noe kraftig, og det har mye å si. Så jeg tviler på at hun vil bli noe dårligere gjennom denne kampen så lenge ikke hele laget til Sør-Korea begynner å gi oss heftig motstand og banker inn mål etter mål.

Om 2. omgang forsetter slik 1. har gjort, tror jeg heller Haraldsen bare vil bli bedre og bedre.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

"En ball rett på hun og hun reddet! SHIT HUN ER UTROLIG GOD!."

Nå er også posisjonen i målet og posisjonen på banen en del av hva keeperne bruker for å stoppe baller. At en keeper plasserer seg godt kan resultere i at han/hun ikke engang trenger å løfte en arm.

Lenke til kommentar

huff,håper at jentene leder komfortabelt 28 minutter ut i 2 omgang,eller så frykter jeg både hjerteattakk,hjerneslag og blodtrykk som går i taket..

Ganske bra kamp foreløpig,flere som melder seg skikkelig på i mesterskapet,og det var ikke ett sekund for sent.

Litt tettere forsvar så skal dette gå!

Lenke til kommentar

Lunde Haraldsen er faen JÆVLA dårlig keeper. Dere må faen være blind hvis dere synes hu er god. Pysa som snur seg vekk når ballen kommer, hahah, får lættis når jeg leser det dere skriver!

Har du skrevet dette??

Får lættis når jeg leser det du skriver.

Alle har dårlige perioder. Det betyr ikke at man på magisk vis går fra å være verdens beste keeper til å bli dårlig.

Lenke til kommentar

Utrolige mood swings blant folk her.

"HUN BOMMET! TIDENES VERSTE SPILLER! JEG SPYR AV Å SE PÅ HUN!"

Fem minutter senere:

"HUN SCORET TO MÅL PÅ RAD! JEG KOMMER AV Å TENKE PÅ NAVNET HENNES!"

Sånn er det jo å følge med på sport,opp og ned med puls og følelser så det holder.

Jeg vil faktisk gå så langt at jeg mener at det å følge med på sport burde vært en egen øvelse i OL.

Tror jeg hadde klart meg bra der.

20-16!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...