Schnapps Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Enig. Det hjelper også lite å klistre seg til kantlisten innerst gjennom hele løpet. Både i dagens løp og kvalifiseringen i går (eller var det dagen før?) virket han nesten sykelig opphengt av den type detaljer i sitt løp og for meg så det ut som om det sinket ham i stedet for å holde tempoet oppe og passere vedkommende foran ham. Men hva vet jeg; kanske nettopp dette er en viktig faktor på 1500 meter og at en meter lenger ut fra lista i en sving eller to gjør såpass mye for totallengden at det er mer lønnsomt å ligge bak en som er bittelitt tregere men ligger inne ved lista enn å legge seg på utsiden. Det er lett å være etterpåklok, men hadde han begynt spurten 40-50 meter tidligere hadde nok en medalje vært innen rekkevidde - han økte bra på oppløpssiden. Uansett en flott innsats - å sette norgesrekord er ikke noe man gjør hver dag Endret 7. august 2012 av Schnapps Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Hvis den var rettet mot meg, har du fortsatt ikke skjønt argumentasjonen min. Enlighten me... Du mente Lunde Haraldsen burde starte fordi hun er en bedre keeper enn Grimsbø, selv om Grimsbø helt tydelig spilte bedre enn Lunde Haraldsen. ser ikke noe galt i å bruke LH, siden hun på normalen er matchvinner for Norge. Normalt ja, men når hun ikke fungerer, så startet du ikke henne i kvartfinalen i OL. Jeg har sett alle bortsett fra en kamp og Lunde Haraldsen imponert meg en eneste gang. Sammen med Nøstvold. Unni Anisdahl sa det ganske bra, nå er det for sent å gi spillere flere sjanser til å komme i gang, nå må man bruke de som faktisk fungerer. Thorirs oppgave er jo å få i gang et lag som er best mulig, frem til et visst punkt. Det er jo bestandig spillere som spiller seg bedre og bedre i mesterskap. Det går ikke an å benke en av lagets største stjerner bare fordi hun har kommet skjevt ut. Nå løsnet det dessverre ikke for KLH og Grimsbøe har virkelig spilt bra, slik som hun også har gjort i den danske serien for Esbjerg. Thorir vurderte det jo også slik at det var best å starte med KLH i kvartfinalen, hadde ikke forventet det i det hele tatt, men du kan jo spørre det om hvorfor han gjorde det? Endret 7. august 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Ånei, kanosprintfinalen med Larsen er tidlig i morra, 10:30, kommer ikke til å klare å stå opp da!! Spess når det er så seint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Finale om få minutter. Kan Verås Larsen ta medalje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 Går mot medalje! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2012 Forfatter Del Skrevet 8. august 2012 VERÅS LARSEN FOR EN MANN!!! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Helt tilfeldig fikk eg med eg de siste 500 meterene!!!!! NYDELIG EVL!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sykt stor prestasjon! Maktdemonstrasjon..!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 SYKT!!! VI HAR GULL!! Fikk forresten kun sett de siste 150m Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Er det andre enn meg som sliter med TV signalene? Bildene hakker noe forferdelig, mens lyden er helt OK. Er det produksjonen til NRK det er noe galt med? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 SYKT!!! VI HAR GULL!! Fikk forresten kun sett de siste 150m Se det på nett, det skal jeg, for fikk det ikke med meg.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Fikk sett 800m av løpet de viste i reprise nettopp Fikk også tatt det opp sammen med intervjuene. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Er det noen spesielle regler for kvinneboksing i OL? Er det ikke så stor prestisje i det på en måte? En ting som falt meg inn er hvorfor ikke Cecilia Brækhus for eksempel er med der, da hun er en av verdens desidert beste kvinneboksere. Endret 8. august 2012 av Trollface Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 (endret) For meg virker det som boksing i OL er med bare for the lolz. Vil heller ha MMA inn i OL. Det hadde vært fantastisk...! Endret 8. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Enig. Det hjelper også lite å klistre seg til kantlisten innerst gjennom hele løpet. Både i dagens løp og kvalifiseringen i går (eller var det dagen før?) virket han nesten sykelig opphengt av den type detaljer i sitt løp og for meg så det ut som om det sinket ham i stedet for å holde tempoet oppe og passere vedkommende foran ham. Men hva vet jeg; kanske nettopp dette er en viktig faktor på 1500 meter og at en meter lenger ut fra lista i en sving eller to gjør såpass mye for totallengden at det er mer lønnsomt å ligge bak en som er bittelitt tregere men ligger inne ved lista enn å legge seg på utsiden. Det er lett å være etterpåklok, men hadde han begynt spurten 40-50 meter tidligere hadde nok en medalje vært innen rekkevidde - han økte bra på oppløpssiden. Uansett en flott innsats - å sette norgesrekord er ikke noe man gjør hver dag Medalje var aldri innen rekkevidde, faktisk. Han var ikke i nærheten av å matche det tempoet de andre satte på siste runden. At det ble en 5. og ikke en 7. plass var nok ene og alene fordi han ville ha den plassen mest. Den betydde nok mer for han enn det gjorde for folk som alt er meritterte løpere. Var det noen som fikk med seg når han løp i Bislett? Da endte han vel helt sist om jeg ikke husker feil, mye fordi han ikke klarer et veldig høyt tempo over lengre tid i forhold til de beste. Det å løpe i felt derimot er han veldig dyktig til. Blir helt klart spennende å følge Ingebrigsten mot neste OL og ikke minst VM til neste år. Ikke utenkelig at lillebroren også er å se i Rio om 4 år. Trollface: OL-boksing er kun for amatør-boksere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Slik trenes kinesiske barn for å bli verdens beste Må innrømme at eg ikkje er like gira når eg ser kinesarar i aksjon i idrett. Det finnes sikkert dei som har ein tilnærming til idretten dei utøver som minnar meir om vår, men eg synest det er feil å "produsere" utøvarar på den måten. No er samfunnet i Kina kanskje ikkje noko me kan samanlikne oss med. For alt eg veit kan borna ende opp med eit betre liv, men det ser så feil ut. Toppidrettsutøvarar vil få det støtteapparatet dei har bruk for, så dei vil kanskje ikkje vinne alt av den grunn (sjølv om dei har gjort det i stuping i dette OL). Alle land vil sjølvsagt skape vinnarar, men måten Kina gjer det på ser ikkje riktig ut. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Supert med Verås Larsen, imponerende. Jeg jobbet forøvrig med onkelen en stund, det gjør det ekstra hyggelig. Ser onkelen for meg i ånden nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Hvordan har kona gjort det? Mira... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Røyk i semin i går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg