Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden

Anbefalte innlegg

Lunde Haraldsen er faen JÆVLA dårlig keeper. Dere må faen være blind hvis dere synes hu er god. Pysa som snur seg vekk når ballen kommer, hahah, får lættis når jeg leser det dere skriver!

Enig i at Grimsbø står bedre nå i OL, men..

Beste keeper EM 2010 + All star team

Beste keeper EM 2008 + All star team

Beste keeper OL 2008 + All star team

Årets Aalborg DH-spiller 04/05, 05/06, 06/07

Årets sportsnavn i Nordjylland 2006/07

Årets norske spiller 2005/06

Årets keeper i Norge 2005/06

Noen dårlig keeper var hun ikke ;)

Fixed.

Ingenting utmerkelser siden 2010. Per dags dato er hun en dårlig keeper, i hvert fall i forhold til Grimsbø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lunde Haraldsen er faen JÆVLA dårlig keeper. Dere må faen være blind hvis dere synes hu er god. Pysa som snur seg vekk når ballen kommer, hahah, får lættis når jeg leser det dere skriver!

Enig i at Grimsbø står bedre nå i OL, men..

Beste keeper EM 2010 + All star team

Beste keeper EM 2008 + All star team

Beste keeper OL 2008 + All star team

Årets Aalborg DH-spiller 04/05, 05/06, 06/07

Årets sportsnavn i Nordjylland 2006/07

Årets norske spiller 2005/06

Årets keeper i Norge 2005/06

Noen dårlig keeper var hun ikke ;)

Fixed.

Ingenting utmerkelser siden 2010. Per dags dato er hun en dårlig keeper, i hvert fall i forhold til Grimsbø.

Fast keeper i Gyør:

– Ungarsk Serie

– Gull: 2010/11, 2011/12

– Ungarsk cup

– Gull: 2010/11, 2011/12

– Champions League (Mesterligaen):

– Sølv: 2011/12

– Semifinale: 2010/11

Jeg er uenig, tror det går mye på selvtillit og form. Leste og en artikkel der det sto at hun har spilt sammenhengende uten noen form for ferie siden VM i fjor.

Lenke til kommentar

Feiler det kina kjerringa i turn? Hu som fikk sølv. Er hun ikke frisk? Tar av seg sølvmedaljen, så får hu beskjed om å ta den på foran fotografene, så av igjen?! Wtf? Bytt sølvmedaljen med Raisman sin bronse hvis du ikke bryr deg sure kjerring.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Feiler det kina kjerringa i turn? Hu som fikk sølv. Er hun ikke frisk? Tar av seg sølvmedaljen, så får hu beskjed om å ta den på foran fotografene, så av igjen?! Wtf? Bytt sølvmedaljen med Raisman sin bronse hvis du ikke bryr deg sure kjerring.

Mulig det gjaldt en annen konkurranse, eller at jeg misforstod (fikk det ikke helt med meg), men de snakket om at de fikk lik poengsum og at vinneren ble avgjort på et litt kjedelig vis for den som da blir sølvvinner. Ikke peiling på dette, men det var snakk om at et av "kortene" hadde bedre score og at det var dette som gjaldt (poengsummen for selve utførelsen eller noe), men jeg er virkelig på tynn is her :) Hadde blitt litt skuffet jeg også da.

Katta for en kropp på Herrem (ref. Norges lagånd), Alstad var ikke direkte kvapsete hu heller.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Mulig det gjaldt en annen konkurranse, eller at jeg misforstod (fikk det ikke helt med meg), men de snakket om at de fikk lik poengsum og at vinneren ble avgjort på et litt kjedelig vis for den som da blir sølvvinner. Ikke peiling på dette, men det var snakk om at et av "kortene" hadde bedre score og at det var dette som gjaldt (poengsummen for selve utførelsen eller noe), men jeg er virkelig på tynn is her :) Hadde blitt litt skuffet jeg også da.

Katta for en kropp på Herrem (ref. Norges lagånd), Alstad var ikke direkte kvapsete hu heller.

Var ikke det mellom Raisman og rumeneren?

Vet ikke jeg heller, men uansett så er det bare teit å ta av seg sølvmedaljen og se sur ut i trynet. Dette er barnslig, derfor synes jeg hu heller kan bytte medaljen med Raismen eller gi den til rumeneren.

Teit kjerring.

Jotun: HER.

Lenke til kommentar

Dette er barnslig, derfor synes jeg hu heller kan bytte medaljen med Raismen eller gi den til rumeneren.

De så jo ikke direkte gamle ut, så barnslig er vel kanskje et passende ord :) Skulle jeg tippet ville jeg sagt kanskje 14-15 år eller yngre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...