Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lunde Haraldsen er jo verdens beste, så hun må jo spille foran OLs beste keeper, selvfølgelig... Det er logikken til noen andre her i tråden. Grimsbø bør og SKAL spille neste kamp fra start.

 

Noen ting å utsette på kampen i dag:

  1. Sulland tar fortsatt ikke straffer!
  2. I første omgang når vi rotet oss bort i midten så prøvde vi ikke engang å bruke kantene våre.
  3. Nøstvold...

Lenke til kommentar

Viss noen synes Handball er kjedelig etter denne kampen så vet ikke jeg...

Jeg synes håndball som sport er kjedelig uansett. Det som derimot nesten alltid er veldig morsomt og spennende, er når Norge jakter på en OL-medalje. Jeg synes det blir feil å bruke en kamp som dette sett med norske øyne for å bedømme hva man synes om sporten generelt. En interessant sport skal kunne være fengende selv når det ikke er noen nordmenn med, eller andre man er fan av. En kamp mellom to lag hvor utfallet ikke betyr noe for Norge, er en stor søvndysser.

Du er klar over at det var en kvartfinale? Som i at det er 3 medaljer å kjempe om om man vinner istedenfor å ryke ut...

Hva er det kjedelig i forhold til? Fotball? DET er kjedelig sport på TV det. Håndball er jo action hele tida!

Lenke til kommentar

Ble ikke gjort mye arbeid på jobb de siste 20 minuttene av kampen gitt. Flott å se jentene spille håndball fremfor å tenke på hva de skal gjøre. Håper det varer.

 

Ikke her heller :)

Vi har streng policy i bedriften (500 ansatte i norge) på å ikke streame video eller lyd. Men her på IT ble det satt opp storskjerm :tease:

Lenke til kommentar

Lunde Haraldsen er jo verdens beste, så hun må jo spille foran OLs beste keeper, selvfølgelig... Det er logikken til noen andre her i tråden. Grimsbø bør og SKAL spille neste kamp fra start.

 

Noen ting å utsette på kampen i dag:

  1. Sulland tar fortsatt ikke straffer!
  2. I første omgang når vi rotet oss bort i midten så prøvde vi ikke engang å bruke kantene våre.
  3. Nøstvold...

Hvis den var rettet mot meg, har du fortsatt ikke skjønt argumentasjonen min.

 

Men just for the record, syns Grimsbøe burde startet i dag.

 

La det bli med det og la oss heller glede oss over tidenes snuoperasjon og sjansen til å spille om finale i OL!

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Lunde Haraldsen er jo verdens beste, så hun må jo spille foran OLs beste keeper, selvfølgelig... Det er logikken til noen andre her i tråden. Grimsbø bør og SKAL spille neste kamp fra start.

 

Noen ting å utsette på kampen i dag:

  1. Sulland tar fortsatt ikke straffer!
  2. I første omgang når vi rotet oss bort i midten så prøvde vi ikke engang å bruke kantene våre.
  3. Nøstvold...

ser ikke noe galt i å bruke LH, siden hun på normalen er matchvinner for Norge.

 

Men når det overhodet ikke fungerer må man ha baller til å gjøre det nødvendige.

 

Åsså kan man få sjansen igjen senere kamper. Funker det fremdeles ikke må man gjøre noe igjen....

 

Der har det sviktet.

Lenke til kommentar

Jeg tror mye av det som gjorde andre omgang var en kombinasjon av psykologi og økt tempo i spillet. Dersom du fulgte med på pasninger og hvordan angrepene foregikk, var de mye mer aggressive utover andre omgang, og de holdt et langt høyere tempo som gjorde det vanskeligere for Brasil å holde forsvaret solid, ergo slapp vi gjennom.

 

Jeg er veldig spent på semifinalen...

Lenke til kommentar

Hvis den var rettet mot meg, har du fortsatt ikke skjønt argumentasjonen min.

Enlighten me... Du mente Lunde Haraldsen burde starte fordi hun er en bedre keeper enn Grimsbø, selv om Grimsbø helt tydelig spilte bedre enn Lunde Haraldsen.

 

ser ikke noe galt i å bruke LH, siden hun på normalen er matchvinner for Norge.

Normalt ja, men når hun ikke fungerer, så startet du ikke henne i kvartfinalen i OL. Jeg har sett alle bortsett fra en kamp og Lunde Haraldsen imponert meg en eneste gang. Sammen med Nøstvold.

Lenke til kommentar

Du er klar over at det var en kvartfinale? Som i at det er 3 medaljer å kjempe om om man vinner istedenfor å ryke ut...

Hva er det kjedelig i forhold til? Fotball? DET er kjedelig sport på TV det. Håndball er jo action hele tida!

Jeg vet ikke om du totalt misforstod innlegget mitt, men jeg kan jo godt forklare det med litt andre ord. Det er gøy å se en nordmann eller et norsk lag med medaljemuligheter, uansett om det er fekting eller håndball. Poenget mitt er at det er ikke i slike kamper man skal bedømme om hvorvidt sporten generelt er underholdende eller ikke. Jeg synes det var veldig gøy å se han nordmannen i fektefinalen, samt semifinalen i forkant, men jeg hadde ikke orket å se bronsefinalen siden jeg synes fekting er uinteressant. Hadde finalen blitt en rysare uten sidestykke, så hadde jeg ikke utbasunert at fekting er verdens beste sport! Nei, fekting hadde fortsatt vært kjedelig, men likevel gøy når vi har en nordmann med i toppen.

Lenke til kommentar

Lunde Haraldsen er faen JÆVLA dårlig keeper. Dere må faen være blind hvis dere synes hu er god. Pysa som snur seg vekk når ballen kommer, hahah, får lættis når jeg leser det dere skriver!

Enig i at Grimsbø står bedre nå i OL, men..

 

Beste keeper EM 2010 + All star team

Beste keeper EM 2008 + All star team

Beste keeper OL 2008 + All star team

Årets Aalborg DH-spiller 04/05, 05/06, 06/07

Årets sportsnavn i Nordjylland 2006/07

Årets norske spiller 2005/06

Årets keeper i Norge 2005/06

 

Noen dårlig keeper er hun ikke ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...