sykkeliten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Fy faen for en kamp,kom dere 3 foran nå! Herrem! Faen den var viktig. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Viss noen synes Handball er kjedelig etter denne kampen så vet ikke jeg... 4 Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nydelig andreomgang. Kom igjen nå, la det holde helt inn! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Puh. noen andre som er svett mellom ørene etter denne kampen? Satan for en kamp! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 HERLIG! Fantastisk Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 HA HA HA hvor godt det er å se skuffede brasser sitte å grine! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 HA HA HA hvor godt det er å se skuffede brasser sitte å grine! Ekstra deilig med tanke på hvor mye de jubla etter 1 omgang. 2 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Viss noen synes Handball er kjedelig etter denne kampen så vet ikke jeg... Jeg synes håndball som sport er kjedelig uansett. Det som derimot nesten alltid er veldig morsomt og spennende, er når Norge jakter på en OL-medalje. Jeg synes det blir feil å bruke en kamp som dette sett med norske øyne for å bedømme hva man synes om sporten generelt. En interessant sport skal kunne være fengende selv når det ikke er noen nordmenn med, eller andre man er fan av. En kamp mellom to lag hvor utfallet ikke betyr noe for Norge, er en stor søvndysser. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Fy faen, syk snuoperasjon! Om Grimsbø ikke får stå resten av mesterskapet så må Thorir gå. Syk omgang! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ja rnig. Grimsnø er beste keeperen. Noen som mener noe annet er BLIND. Faen flaks. Men Sør-Korea neste, hvordan blir det? Blir nok tap tipper jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Noen som vet om kampen kommer/ligger på nett et sted? Eller når reprisen går? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Nå får vi håpe dette var kicket de trengte for å få gang på spillet neste kamp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ja rnig. Grimsnø er beste keeperen. Noen som mener noe annet er BLIND. Faen flaks. Men Sør-Korea neste, hvordan blir det? Blir nok tap tipper jeg. Eller Russland... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Liker ikke hun Mia på sidelinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg