bas Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 "Der går startskuddet for mennenes 100-meter! Vi tar en kort reklamepause!" Haha, spot on :!: Få Anne Rimmen ansatt i TV2 så er det ikke mye jeg kommer til å savne, selv om NRK skal ha for at de satser rimelig heftig og man har tilgang på det meste (enten på tv eller nett). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kvartfinalen mot Brasil er allerede 11.00 i morgen på NRK2 (merk dere at de har byttet kanal) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Suger at det må gå så tidlig. Liker å kose meg med det om kvelden! Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Argh, tilbake på jobb etter ferie denne uka, da begynner selvfølgelig kampene tidlig Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) The Times har laget en animert sammenligning av alle medaljevinnere i 100 m sprint, 100 m fristil og i lengdehopp, litt interessant å se. Har alltid vært fascinert av Bob Beamons legendariske hopp i Mexico. Endret 6. august 2012 av Solaar 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kvinnelige kulestøtere. Jeg blir redd. Veldig redd. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Spesielt de øst-europeiske... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hun som leder er jo et beist. Hadde nok tatt en Thomas Gjertsen om jeg hadde prøvd å bryte håndbak mot den gjengen. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Kvinnelige kulestøtere. Jeg blir redd. Veldig redd. Word. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Charter-Svein vant gull i kulestøt for damer, gratulerer! 6 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Lurer på om Bolt kunne gjort det bra i lengde. Kanskje han hadde brutt 9 metersgrensen om han hadde satset maks på lengde i stedet for sprint. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Som snytt ut av nesa til Kenneth Branagh under åpningsseremonien. Kulestøteren, altså. Endret 6. august 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Lurer på om Bolt kunne gjort det bra i lengde. Kanskje han hadde brutt 9 metersgrensen om han hadde satset maks på lengde i stedet for sprint. Siden fart er en av de viktigste egenskapene hos en lengdehopper vil jeg anta at han ikke akkurat hadde dummet seg ut, enig i at det hadde vært spennende å se ham hoppe lengde men har han noensinne trent noe særlig på det? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hehe, jeg måtte sjekke wikipedia for å se om dette er noe Bolt kanskje prøvde på i sin ungdom. Der fant jeg denne teksten. Several days after Bolt broke the world records in 100 and 200 metres events, Mike Powell, the world record holder in long jump (8.95 metres set in 1991) argued that Bolt could become the first man to jump over 9 metres, the long jump event being "a perfect fit for his speed and height". Et google-søk viser forresten også at jeg er langt fra den eneste som har stilt spørsmålet. Det står derimot ikke noe i wikien om han har prøvd seg. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hope Solo kunne slengt seg etter ballene mine når som helst liksom Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hehe, jeg måtte sjekke wikipedia for å se om dette er noe Bolt kanskje prøvde på i sin ungdom. Der fant jeg denne teksten. Several days after Bolt broke the world records in 100 and 200 metres events, Mike Powell, the world record holder in long jump (8.95 metres set in 1991) argued that Bolt could become the first man to jump over 9 metres, the long jump event being "a perfect fit for his speed and height". Et google-søk viser forresten også at jeg er langt fra den eneste som har stilt spørsmålet. Det står derimot ikke noe i wikien om han har prøvd seg. Det har vel sikkert med å gjøre at muligheten for å pådra seg skader er vesentlig større og på den måten kan hindre hans sprint-karriere. Jeg mener ihvertfall at jeg har hørt eller lest at han har sagt at lengede er en gren han en gang ønsker å satse på, men jeg har aldri lest noe om det er noe han drev på med i sine yngre dager. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Stakkars de utøverne som har holdt på med lengde i alle år hvis Bolt skulle komme en dag og gruse de med den syke kroppen + hastigheten han har. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 "Hva tenker du nå?" Spørsmålet som kun stilles av en journalist som ikke har forstått at han er udugelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hope Solo kunne slengt seg etter ballene mine når som helst liksom Hører hun er glad i baller også, så det burde kunne ordnes... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 På google kan man spille "hundre" meter hekkeløp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg