bas Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Gåing er en latterlig sport, men alle nordmennene som ivrig konkurrerer i å gå amok i å ønske Tysse evig fortapelse er essensen av den norske folkesjelen. Og den er alltid stygg, gruppefeig og hysterisk moraliserende på tvers av gjeldende regelverk og alle rettslige prinsipper. Mange nordmenn lar seg lett forføre av totalitære ideologier, og det kommer nettopp av den samme defekte psyken som vises i denne sammenhengen. Vel, hvis essensen i den norske folkesjelen ikke ønsker at juksemakere skal representere Norge så helt greit for meg. Idrettsutøvere som blir tatt for doping har ingen unnskyldning, de veit så jævlig godt hva de driver med og kalkulerer med at de skal slippe unna. Er man heldig og slipper unna ødelegger man sannsynligvis mye av gnisten og motivasjonen som reine utøvere har da de føler at uansett hvor mye de legger i det så henger de ikke med. Dessuten tjener ofte idrettutøvere som gjør det bra enorme summer med penger som de kan leve av resten av livet etter at de legger opp , å dope seg blir akkurat som å jukse med skatten eller stjele fra andre som fortjener det mer. Idrettutøvere som hele tiden skylder på andre (plantet dop) bør også skjønne hvor forsiktig man må være, og har man utro tjenere (som er ytterst usannsylig) så kan man kun skylde seg selv, da må man velge sine allierte bedre. Veit ikke om det er gjort noen seriøs studie på det, men man mistenker også at tidligere dopere også kan dra nytte av hva dpoingen gjorde med kroppen selv om de i dag er reine. Dette blir selvfølgelig spekulasjoner, men virker ikke usannsynlig når man reint fysiologisk ofte endrer kroppen sin med doping. De skulle vært utestengt for all fremtid og måttet tilbakebetale alle premiepenger de har tjent som en bot (dessverre er det sikkert umulig å kunne kreve tilbake personlige sponsorpenger). 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Gåing er en latterlig sport, men alle nordmennene som ivrig konkurrerer i å gå amok i å ønske Tysse evig fortapelse er essensen av den norske folkesjelen. Og den er alltid stygg, gruppefeig og hysterisk moraliserende på tvers av gjeldende regelverk og alle rettslige prinsipper. Mange nordmenn lar seg lett forføre av totalitære ideologier, og det kommer nettopp av den samme defekte psyken som vises i denne sammenhengen. Desto mer hysterisk etter å ha lest noen av innleggene dine. Forøvrig er den norske holdningen mot doping noe flere land burde ta av. Å kritisere folk for å ha nulltoleranse for doping og dopingavslørte utøvere må være noe av det mer banale jeg har lest i denne tråden. Jeg er faktisk positivt overrasket over holdningen nordmenn har hatt mot Tysse siden han ble OL-klar. Det viser at vi faktisk klarer å se forbi det faktum at det er en av våre landsmenn som er tatt og setter han i samme bås som utenlandske dopere som Vinokourov og Gatlin, som også er høyaktuelle i årets OL. Endret 4. august 2012 av Stonemeister Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Haha, mannlige kulestøtere med en søt liten blomsterkvast på medaljeseremonien, skurrer litt Endret 4. august 2012 av bas Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dopingtatt nordmenn er greit, men ikkje dei med mørk hud? "Man skal lese mye". Ndure sin strategi var for øvrig så latterlig at det vart komisk. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Lurer på om NRK har gjort endringer på mediespilleren sin siden fredagen. Da kunne jeg ha to fullskjermvisninger samtidig på hver sin skjerm, eller fullskjerm på den ene mens jeg surfet på en annen. Nå vises fullskjerm uansett i midterste skjerm og den faller ut igjen hvis jeg gjør noe annet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ny norsk rekord på Ezinne, 11.10. Inn til 4. plass i semien. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det er for mye som skjer på en gang. Et virrvarr å prøve følge med hva som foregår 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Sexy lyder fra de kvinnelige diskoskasterne. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 10 minutter til Michael Phelps' siste konkurranse noensinne, bare for å nevne det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vises det på TV, eller bare på nett? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det vet jeg ikke. Ser selv på nett-TV. Mulig NRK 1 eller NRK 2 kutter til svømmehallen en tur for å vise det. Ellers er det på OL2 på nett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Etter å ha sett noen av de kvinnelige diskoskasterne så tror jeg at jeg hadde egnet meg godt i den idretten... ... som diskos, vel og merke. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Maktdemonstrasjon av USA. Faen, avslutningen til Phelps og sisteetappen! Sykt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Ord blir overflødige. Rekorden hans vil aldri bli slått. Det er jeg nesten helt sikker på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Morsomt å tenke på at han bare er 27 år gammel. Legger alle svømmere opp så tidlig? Han kommer til å være 31 under Rio-OL, det er da ingen alder? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Svømmere er vel gjerne på topp litt før andre utøver. De "peaker" vel rundt 20-21, tror jeg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Svømmere har en tendens til å være på topp veldig tidlig, tror jeg. Mark Spitz la opp som 22-åring og Ian Thorpe som 24-åring. I tillegg ser vi jo alle disse 15- og 16-åringene som rensker opp i kvinnesvømmingen. Mistenker at Phelps konkurrerer igjen, i hvert fall i USA, men jeg tviler på at han kommer opp på et såpass høyt nivå at han kan ta medaljer i Rio. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Vi har sett en legende avslutte sin karriere. 18 OL-gull, 22 OL-medaljer. Er bare å ta av seg hatten for Michael Phelps. For en legende! Endret 4. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Jess, men om vi skal følge PeterBs måte å se på ting, kan vi bare gi sølvet vårt til Polen, siden han tross alt er født der. Ezinne kan vi bare gi vekk. Trenger ikke sånne folk. Fektesølvet ble vunnet av en som på alle måter er godt integrert som nordmann. Ikparabolo er også godt integrert som norsk, og har bodd her i 15 av sine 24 år. Begge er fine og positive immigranter. Sara Nordenstam? Svensk. Katja Nyberg, finsk håndballspiller som byttet land for å vinne noe. De stiller på absolutt lik linje som de andre. Dine argumenter er rett og slett helt håpløse. Endret 4. august 2012 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Fy faen for en skuffelse GBR var i dag. Fyttikatta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg