Mr.Duklain Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor mange deltakere har vi igjen nå Håndball, terrengsykling og friidrett ? er det flere? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor mange deltakere har vi igjen nå Håndball, terrengsykling og friidrett ? er det flere? Dagens Norske deltagere: Lørdag 4/8: Kl 10.00: Skyting: Kvalifisering rifle 50 m halvmatch kvinner (Malin Westerheim) og kvalifisering lerdueskyting trap kvinner. Kl 11.00: Friidrett: 1. runde 100 m menn. Evt med Jaysuma Saidy Ndure. Kl 11.05: Sjukamp, lengde, kvinner med Ida Marcussen. Kl 18.00: 20 km kappgang menn (Med Erik Tysse). Sandvolleyball: Åttedelsfinaler menn: Kl 14.00, 15.00, 22.00 og 23.00. Seiling: I Weymouth: Laser (menn), Laser radial (kvinner, Marthe Enger Eide) 9. og 10. seilas, 470 menn 5. og 6. seilas, 470er kvinner 3. og 4. seilas. RS: X (seilbrett) kvinner (Jannicke Stålstrøm) og menn (Sebastian Wang-Hansen) 7. og 8. seilas, Elliot 6m (kvinner) matchseiling fra 13.00. ------------------ Ellers er tennisfinalen for kvinner dagens høydepunkit ( kl 15.00) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor mange deltakere har vi igjen nå Håndball, terrengsykling og friidrett ? er det flere? Dagens Norske deltagere: Lørdag 4/8: Kl 10.00: Skyting: Kvalifisering rifle 50 m halvmatch kvinner (Malin Westerheim) og kvalifisering lerdueskyting trap kvinner. Kl 11.00: Friidrett: 1. runde 100 m menn. Evt med Jaysuma Saidy Ndure. Kl 11.05: Sjukamp, lengde, kvinner med Ida Marcussen. Kl 18.00: 20 km kappgang menn (Med Erik Tysse). Sandvolleyball: Åttedelsfinaler menn: Kl 14.00, 15.00, 22.00 og 23.00. Seiling: I Weymouth: Laser (menn), Laser radial (kvinner, Marthe Enger Eide) 9. og 10. seilas, 470 menn 5. og 6. seilas, 470er kvinner 3. og 4. seilas. RS: X (seilbrett) kvinner (Jannicke Stålstrøm) og menn (Sebastian Wang-Hansen) 7. og 8. seilas, Elliot 6m (kvinner) matchseiling fra 13.00. ------------------ Ellers er tennisfinalen for kvinner dagens høydepunkit ( kl 15.00) Ok så enda mange er med Men Norge er dessverre slått ut av sandvolleyball Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dj; heldig og heldig. Eneste som var dårligere enn Norge i går var jo Danmark! De fortjente overhodet ikke å vinne. Skulle det vært rettferdig så burde begge lag fått 0 poeng.... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dj; heldig og heldig. Eneste som var dårligere enn Norge i går var jo Danmark! De fortjente overhodet ikke å vinne. Skulle det vært rettferdig så burde begge lag fått 0 poeng.... Det er sikkert ikke så lett alltid, bare prøv sjøl tenker jeg. De er hvertfall videre enda Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Det er sikkert ikke så lett alltid, bare prøv sjøl tenker jeg. Slike kommentarer er det dummeste jeg leser... Norge spilte LANGT under pari mot Danmark i går. Vi er mye bedre og det skal være lov til å forvente en bedre kamp av de regjerende VM, EM og OL-mestrene! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hæ? Har man innført kritikk forbud i tråden? Er det ikke lov å kalle en spade for en spade? Eg har aldri spilt håndball eg, men her allikevel full rett å kritisere de som har fått oppgaven. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Mener bare at de er jo mennesker de og. Selv mestere treffer ikke alltid dagsformen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Og da blir de ikke mestere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Dagsform? LOL! De er jo aldri gode. Spiller ræva hver kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Dagsform? LOL! De er jo aldri gode. Spiller ræva hver kamp. Nei, aldri. Er bare regjerende VM, EM og OL-mester... No biggie! --- FAEN Jays! Du må da komme topp tre der... Endret 4. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Han mente nok i ol Martin..... Jays er en dott. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Stemmer Jotun. LOL NDURE! "jeg tok det rolig og tror jeg kommer videre på tid, viktigste var å kvalifisere seg". OMG! DUM ELLER! Kommer aldri videre på tid. Må ha vært feilinformert elns, men han må vite hvor mange som går videre! Endret 4. august 2012 av Lami Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Hvor mye skyld kan treneren ha i dette tilfellet? Det er jo en Islending. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Kommer nok ikke videre med tid nei. Allerede 2 stk med bedre tid, og 5(?) heat igjen..!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Håper han ryker. Er artig å høre unnskyldningene hans. Så kan han jo slå bolt i neste ol i stedet. 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Han kan jo ALLTID mye bedre i følge han selv. Skulle likt å sett tidene hans på trening, i følge han er jo de fleste tidene på trening bedre en verdensrekorden... 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Stemmer Jotun. LOL NDURE! "jeg tok det rolig og tror jeg kommer videre på tid, viktigste var å kvalifisere seg". OMG! DUM ELLER! Kommer aldri videre på tid. Må ha vært feilinformert elns, men han må vite hvor mange som går videre! Jeg lurte litt på som feilte ham da han virket så fornøyd med 4 plassen,og 10.28... Han må jo ha trodd at han gikk videre med fjerdeplass,for det å satse på å ta det rolig når det bare er 3 som går videre på tid utenom topp 3 i hvert heat er jo ikke akkurat smart. Eller kanskje han trodde at det var topp 3 fra hvert heat som gikk videre,pluss de 3 neste i heatene? Ute er han straks ihvertfall... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Palmer litt face til ære for Jays. Masterclass i iskald beregning fra han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Idiot Jays. Håper de intervjuer han igjen nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg