Lami Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Friidrett blir utrolig gøy! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Nesteng:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vet ikke hva annet jeg skal si. selv når japaneren skjøt 8'ere så hjalp ikke det Nesteng. Fytti grisen. Dette må være en av tidenes dårligste deltakere i en 8-delsfinale! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er strandvolleyball for damer ferdig? Eller har jeg fortsatt noe å se fram til? De holder enda på Norges herrelag spiller idag klokken 14:00, hvis det kan være av interesse Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Nesteng:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vet ikke hva annet jeg skal si. selv når japaneren skjøt 8'ere så hjalp ikke det Nesteng. Fytti grisen. Dette må være en av tidenes dårligste deltakere i en 8-delsfinale! Tror ikke du hadde sagt dette dersom du hadde klart å forestille deg presset som er over deg i en slik situasjon. I bueskyting er det alfa omega å holde hodet tomt når du skyter, noe som absolutt ikke er en enkel oppgave når du vet at "det er enten meg eller deg" og det i tillegg er OL. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Step_up ler alltid av alle som ikke klarer det "han hadde klart" 3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Noen ganger blir det skivebom for Kjetil Kroksæter. I dag er en av de dagene: http://fotball.adressa.no/kommentar/kjetil_kroksaeter/article245207.ece 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Er ikke Nadal med i år? :/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Skadet. Vanvittig kamp i semifinalen. Del Potro ny favoritt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Step_up ler alltid av alle som ikke klarer det "han hadde klart" Step_up er bare en dårlig vits dessverre. Federer vs Del Potro derimot. Klasse all the way! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 For en syk tenniskamp mellom Federer og del Potro nå! Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Og der vant Federer! For en kamp! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Serena Williams, oi oi for ei skreppe altså Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Step_up ler alltid av alle som ikke klarer det "han hadde klart" Step_up er bare en dårlig vits dessverre. kutt ut nå. Han har sine grunner for at han ikke stiller i ol. Som på brann kampene.... 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Men, frustrerende når man siterer brukere som andre har ignorert! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Ny norsk rekord på 100m for kvinner. Håper det holder til semi, hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Gleder meg til håndball i kveld, masse små tighte rumper som løper rundt. Nam. 2 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 NRK2 skulle egentlig vist Sverigekampen, men sender såklart tennizzzzzzzzzzzzzz...... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Michael Phelps vinner gull på 100 fly og setter karrierepunktum på best tenkelige måte. Tar av meg hatten for en fantastisk idrettsmann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Phelps ass.... En av mine favoritter. Stod opp i Beijing kun for å se øvelsene hans. Fantastisk! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 NRK2 skulle egentlig vist Sverigekampen, men sender såklart tennizzzzzzzzzzzzzz...... Er vel ikkeno problem, OL3 viser jo kampen på nett. nrk.no/ol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg