Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg hadde vunnet hele finalen med å plutselig dra frem ei hagle. "Poke this, you prick *boom*" Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Huff, dette blir vanskelig... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Jaja. Fantastisk med sølv! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fantastisk prestasjon av Piasecki! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 For en type! Unner han det sølvet. Å få sølv når du har kvartfinalen som mål, man kan ikke være annet enn fornøyd. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 En herlig finale i fekting, ufattelig spennende sport spesielt når vi har med en Nordmann. Gratulerer med sølvet Bartosz Piasecki 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kinesisk gull i vektløfting også i 77kg. De tar av! Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Artig med sølv, finalen ble egentlig aldri spennende og virket avgjort ganske tidlig. Veit ikke om jeg hadde funnet dette interessant hadde det ikke vært en nordmann som gjorde det godt, ting går så fort og jeg finner det vanskelig i det hele tatt å se treffene annet enn i reprise. Tysse er forøvrig en skamplett, jeg har alltid vært av den oppfatning at dopingdømte skulle vært utestengt for all fremtid. 2 Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg liker hvordan norske kommentatorer uttaler navnet Bartosz Piasecki. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Eg liker hvordan Scheie uttaler navnene til ALLE han prøver seg på. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Venezuela sin nasjonalsang hørtes kjent ut... "Og to par strømper til bitte lille bror" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Eg liker hvordan Scheie uttaler navnene til ALLE han prøver seg på. Sturrige Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Bert rand fra Skjellsi og Michael Risjers. Endret 1. august 2012 av Vestaa Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Så Scheie i virkeligheten jeg for et års tid siden. I en kø utenfor en pub på Grønland. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Rose og Cleverley, som eneggede tvillinger, de to. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Scheie må vel være den kjedeligste kommentatoren... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Bartosz skulle vært litt mer frampå under finalen. Det var ikke mange angrep fra fyren før på slutten :/ Men at Venezueleren var venstrehendt var kanskje grunnen til at det ikke gikk til topps. Uvandt for Bartosz. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Kan absolutt være en fordel å være venstrehendt ja. Han har hundre ganger mer erfaring fra å møte høyrehendte enn det Bartosz har venstrehendte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg