Vestaa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) "Han fekter fra en annen planet!!!" Herlig med finale. Spennende med fekting! Endret 1. august 2012 av Vestaa Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Herlig av Bartosz Piasecki, aldri hørt om han og aldri sett fekting før i dag. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Var han andre asiatisk mester? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hadde aldri i mitt liv trodd at fekting skulle være spennende! 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Må ha potegull til finalen, på tide å finne bilnøkkelen... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fekting har vært i OL siden 1896 visstnok http://en.wikipedia.org/wiki/Fencing Vi har bare ikke hatt noen utøvere i Norge, så ingen har vel vist noe av det før. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Kjempemoro med Bartosz! Hadde aldri trodd jeg kom til å se fekting, og iallefall ikke bli interessert og juble underveis. Kan ikke vente til finalen! Gøy med OL. Man oppdager nye idretter og utøvere man aldri tidligere har sett. Endret 1. august 2012 av Krølle 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 heii !.. hadde ikke vært for dagsrevyen er kl 19, hadde dette her gått meg hus forbi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Litt merkelig kommentering, men vi har vel ingen norske kommentator-eksperter i fekting. "Man blir svett inni denne hjelmen, ja"..akkurat. Hun presterte også å si at "Norge har ingen OL-medaljer fra før, så dette er STORT" Endret 1. august 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Alle skjønner jo hva hun mener, så er vel ikke noe å henge seg opp i Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Artig med sånne utøvere som kommer helt ut av det blå, spesielt når det er nordmenn Noen som veit hvordan treff (støt) registreres i fekting? Er det en liten trykkbryter på tuppen av korden, eller er det no andre sensorgreier? Og hvordan er det å treffe på det bekyttelsesdekselet for hånden på korden, er det godkjent treff? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Fektingen blir veldig spennende og gøy! Gleder meg! bas: Det er en liten trykkbryter (som du sier ja) som trykkes inn når den treffer noe på tuppen av kården og registrerer det. Mener også hvis man treffer koppen (beskyttelsesdekselet) så er det godkjent Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Alle fekting-reglene står på wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Fencing Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Usympatisk hun Li X. X. i bordtennisfinalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg