^fmj Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Thorir hadde ikke startet med det laget han gjorde mot Frankrike, hvis han kun tok ut spillere basert på nylige prestasjoner. Alstad har virkelig vært i siget, men startet på benken f. eks. Han har nok mye han tenker over og vurderer. Nå har vel Haraldsen gjort litt mer enn å ha spilt en knallkamp mot Kenya for 5 år siden. Det er ikke så enkelt, det mest grusomme og hjerteskjærende eksemplet på det er vel VM i Croatia i 2003. Endret 31. juli 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Gud bedre... Haraldsen er førstekeeper. Grimsbø er andrekeeper. Grimsbø presterte bedre mot Frankrike og fikk spille mot Sverige. Hun storspilte mot Sverige og bør derfor spille den neste kampen. Det er jævlig enkel logikk. 6 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Da er det aspekter som du rett og slett ikke forstår eller nekter å ta hensyn til. Lenke til kommentar
bas Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) ^^ Skjønner hverken logikken eller argumentene dine, det finnes da ingen grunn til å sette ut en keeper som er i dytten. Grimsbø stod som en vegg, Haraldsen smådårlig, ikke noe å diskutere engang. Når folk er i siget skal man bare dytte etter, ikke rive ned. Endret 31. juli 2012 av bas 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Da er det aspekter som du rett og slett ikke forstår eller nekter å ta hensyn til. Projectin' much? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Norge er så latterlig dårlig i etablert angrep at det er til å grine av. At motstanderne ikke spiller mer aggresivt forsvar forstår jeg ikke. Om de ikke hever seg betraktelig kan de se langt etter noe gull, om ikke de andre suger enda mer da - som var tilfellet i VM i år. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Moderatormelding Fått inn en rapport på keeper-diskusjonen deres. Det er jo ikke direkte OT, men husk at noen ting fort blir kjedelig og internt for alle som ønsker å ta del i tråden. Om dere ønsker å fortsette keeper-diskusjonen kan dere eventuelt opprette en ny tråd? Om ønskelig kan jeg splitte tråden. Send meg i så fall en PM. Hvis ikke vil jeg, på rapportøren og andre brukeres vegne, oppfordre til å avslutte denne diskusjonen. Skal som vanlig ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 En keeper spiller bra. Da må vi for alle del få hun langt vekk fra målet. GG 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Viktig av Ove Eriksen å jinxe Michael Phelps... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Får håpe han tar enda en medalje etterpå. Men ja, en sur andreplass.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Skulle likt å ta en titt inn i troféskapet til Phelps. For en mann. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Redningsprosent på 0% de første ti på Haraldsen.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 If it ain't broke, don't fix it... Skulle heller starta med Grimsbø og da eventuelt bytta hun ut hvis det gikk dårlig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Mye bedre Sulland i dag Ellers ræva. Løke har scort 3 mål på 3 kamper. Uvant for oss og henne, det. Mildt sagt. Endret 1. august 2012 av Stine Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg irriterer meg over de offisielle OL-sidene. Nå forsøker jeg å følge semifinalene i roing live, men det er ikke så lett å forstå seg på alt. Hvorfor gikk semifinale C før D, når A og B ikke har gått ennå? Hva er egentlig rekkefølgen? Hvorfor hopper siden plutselig tilbake til oversikten over kvartfinalene? Med to gjenstående semifinaler, hvorfor står det allerede at de som er ferdig med semien sin skal kjøre finale C, D, E og F? Er det ikke mulig at noen av disse skal kjøre finale A og B? Jeg savner stort sett bedre oversikt og kanskje litt forklaringer. Ser man på schedulen så kan man velge å vise "My time" i stedet for lokal tid, men fører du markøren over en av øvelsene, så er det likevel lokal tid som vises. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dette ser ikke lovende ut for Tufte... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det er motvind da... Vet ikke hvor smart det er å gi alt helt fra start? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvordan ligger de an mtp videre spill nå da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg