En_annen Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg har denne jenta jeg liker ganske godt. Hun startet å kontakte meg og sa hun likte meg veldig godt, og over tid har jeg blitt forelsket også. Jeg klarer vanlighvis å balansere humoren og alvoret i en samtale veldig bra, men akkurat når jeg snakker med hun klarer jeg ikke det. Jeg er veldig vant med å gjøre "vittige" kommentarer, men jeg kommer ikke på noen da jeg er i en konversasjon ved denne jenta! Hva skal jeg gjøre for å bli meg selv igjen muligens før eller midt i samtalen? UPDATE: Noe jeg glemte å si i den orginale posten. Jeg klarer å ha en samtale med hun, det eneste problemet er at den blir så seriøs... Nesten ingen humor blir brukt og alle de vittige kommentarene mine har tydeligvis tatt ferie når jeg trenger dem mest! Endret 24. juli 2012 av En_annen Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Dette kan være utrolig vanskelig =P Det jeg ofte merker er at når jeg møter en jente er hun også litt sånn merklig og litt "akward" stemmning noen ganger , Jeg prøver alt jeg kan og bare slappe av og egentlig ikke tenke så mye over at du er redd for og si noe feil eller at du skal drite deg ut for det gjør du mest sansynligvis ikke uansett . Bare prøv og roe helt ned , Men ja Når du får snakkeballen kan du kaste den litt rundt og leke men den men du må kaste den tilbake igjen også , Det jeg gjør er og prøve og slappe av og være komfortabel og ikke tenke så veldig mye Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Dette kan være utrolig vanskelig =P Det jeg ofte merker er at når jeg møter en jente er hun også litt sånn merklig og litt "akward" stemmning noen ganger , Jeg prøver alt jeg kan og bare slappe av og egentlig ikke tenke så mye over at du er redd for og si noe feil eller at du skal drite deg ut for det gjør du mest sansynligvis ikke uansett . Bare prøv og roe helt ned , Men ja Når du får snakkeballen kan du kaste den litt rundt og leke men den men du må kaste den tilbake igjen også , Det jeg gjør er og prøve og slappe av og være komfortabel og ikke tenke så veldig mye Akkurat det med å slappe av klarer jeg egentlig veldig bra, men det å flette inn vittige kommmentarer... det blir nesten umulig! Og ved tanke på at det faktisk er en stor del av min personlighet vil jeg jo delen den med jenta jeg liker! Endret 24. juli 2012 av En_annen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Vet du hva jeg syns hjelper veldig når jeg snakker med fremmede eller mennesker jeg er spesielt ''into''? Se på denne personen som en god venn. Prøv å skape ett vennskap heller enn å fokusere på at dette kan være jenta i ditt liv (og eventuelt at du vil nedi buksa hennes.. ) 2 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det kan også være at dere snakker form ye. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å si at du må gå og at det er vanskelig å gjøre andre ting. Dersom hun er frisk så vil hun heller at du gjør det du skal i stedet for å tvinge deg til å prate med henne. Å gjøre det du skal er å holde orden med deg selv og leve slik som du ellers gjør. Vær deg selv hvis ikke så blir det ikke noe varig forhold mellom dere om det er det du sikter til. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du er nok redd for å miste henne, og dermed greier du ikke "å være deg selv". Du føler nok på en måte at du trenger henne for å "være komplett". Bruker å bli sånn med jenter man er forelsket i, har hatt samme opplevelse. Du må rett og slett bevise for deg selv at hun ikke er den eneste jenta du liker og har sjanse på (noe som nok stemmer), slik at du ikke vil ha samme "frykt" for å miste henne. Dette gjør du nok lettest ved å flørte litt rundt med andre jenter. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du er nok redd for å miste henne, og dermed greier du ikke "å være deg selv". Du føler nok på en måte at du trenger henne for å "være komplett". Bruker å bli sånn med jenter man er forelsket i, har hatt samme opplevelse. Du må rett og slett bevise for deg selv at hun ikke er den eneste jenta du liker og har sjanse på (noe som nok stemmer), slik at du ikke vil ha samme "frykt" for å miste henne. Dette gjør du nok lettest ved å flørte litt rundt med andre jenter. Første forholdet mitt så gjorde jeg dette og det var noe av grunnen til at det gikk til helvete men hu dama var ikke helt god likevel så glad det ble slutt egentlig XD Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Du er nok redd for å miste henne, og dermed greier du ikke "å være deg selv". Du føler nok på en måte at du trenger henne for å "være komplett". Bruker å bli sånn med jenter man er forelsket i, har hatt samme opplevelse. Du må rett og slett bevise for deg selv at hun ikke er den eneste jenta du liker og har sjanse på (noe som nok stemmer), slik at du ikke vil ha samme "frykt" for å miste henne. Dette gjør du nok lettest ved å flørte litt rundt med andre jenter. Første forholdet mitt så gjorde jeg dette og det var noe av grunnen til at det gikk til helvete men hu dama var ikke helt god likevel så glad det ble slutt egentlig XD Rart det, hvordan man plasserer masse verdier som egentlig ikke eksisterer på dama man er forelsket i. Endret 7. august 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Du er nok redd for å miste henne, og dermed greier du ikke "å være deg selv". Du føler nok på en måte at du trenger henne for å "være komplett". Bruker å bli sånn med jenter man er forelsket i, har hatt samme opplevelse. Du må rett og slett bevise for deg selv at hun ikke er den eneste jenta du liker og har sjanse på (noe som nok stemmer), slik at du ikke vil ha samme "frykt" for å miste henne. Dette gjør du nok lettest ved å flørte litt rundt med andre jenter. Første forholdet mitt så gjorde jeg dette og det var noe av grunnen til at det gikk til helvete men hu dama var ikke helt god likevel så glad det ble slutt egentlig XD Rart det, hvordan man plasserer masse verdier som egentlig ikke eksisterer på dama man er forelsket i. Ja ikke sant, rart å være forelska... rart det der... hmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå