Mann1982 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hei Hva tilsvarer Real Estate Investment Club i Norge, eller på norsk? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nå er ikke jeg kjent med det fenomenet, men eiendomsinvesteringslag/klubb kanskje? Skal du bruke det i en stil? Lenke til kommentar
Mann1982 Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 På en engelsk artikkel, stod det om man kunne finne investorer hos lokale Real Estate Investment Clubs. Men jeg vet ikke hva dette tilsvarer på norsk. Jeg ser etter investorer, derfor lurte jeg på om det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg tror ikke det fenomenet er særlig vanlig i Norge. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva er egentlig formålet med denne klubben? Er det noe en megler ikke kan hjelpe deg med? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Du skal begynne med eiendomsspekulasjon, tilsynelatende på bakgrunn av en eHow-artikkel, uten å være savvy nok til å finne en norsk tilsvarende til real estate investment club? Mulig jeg er på ville veier hva gjelder bakgrunn, men uansett ser dette lite gjennomtenkt ut. Tror for øvrig ikke det finnes slike klubber i Norge, ihvertfall ikke som man kan spasere rett inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå