Okeblol Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har netopp fått meg ny pc, med et ABIT IC7-G hovedkort dette kortet har et lydkort integret i PC'n som funker bra nok til mine behov problemet er at pc'n har det med å fryse støtt og stadig, ikke noe pgoram-kræsj, den fryser helt og det eneste som går an er å trykke reset knappen eller ta strømmen bak. Jeg vet dette er pga lydkortet, men hva kan jeg gjøre med det ? Har ingen PCI kort inn i pc'n så IRQ konflikt er det nok ikke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 kan være RAMen og som skaper problemer. Prøv å skift slot på RAMen Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det høres ut som et driverproblem. Har du lastet ned nyeste driveren fra Abit til lydkortet? Har du sjekket med Device Manager at det virkelig ikke er noen problemer med noen enheter? Hva med virus? Det er jo nettopp slike problemer som Sobrig og lignende viruset har laget. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 shit har jeg faktisk ikke tenkt på får laste ned noe antivirus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå