Dryasanne Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg strømmer en del video fra den amerikanske videoleie tjenesten VUDU. Så lenge jeg ser på trailere og previews, som er i lav SD kvalitet er alt i orden, ingen problem. MEN, så vil man jo gjerne leie seg noen filmer for å se de. Selve betalingssystemet på VUDU er "farlig raskt", zapp, der gikk 5.99 til USA, du sitter med filmen og 30 dager på å se den. MEN, når jeg så begynner å se den, får jeg 24 timer på å gjøre meg ferdig med den. PROBLEMET Min ruter: Netgear N900 /wndr 4500 Nett: Canaldigial super 70 Boks: Boxee kablet på rutern. a) HDX / 1080p og 4,3 mbps er bare å glemme, jeg får dropouts hele tida b) HD, den litt lavere kval, på 720, går bra, MEN jeg får likevel dropouts engang i halvtimen :-) Har jeg virkelig for lav internetthastighet?? Noe må forklare meg dette før jeg slenger ut tusenlappene på en høyhastighets fiberlinje :-( Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kanskje legge med hvilken hastighet du har? Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 står i mitt inlegg (Nett: Super70 fra Canaldigita)l. Alle vet da vel hva det er ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå