Eiivindsen95 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Dell Vostro 3350 (skolepc) Bios Versjon: A03 Pc'en blacket out, og da jeg prøvd og skru den på igjen kommer det bare opp en feil melding (svart side med hvit skrift ) og så skrur jeg den av igjen, så kommer det opp at jeg kan trykke Ctrl-alt-delete osv.. Før dette skjedde hadde jeg hatt litt problemer, pcen stod en halv time på "Starter Widows" så starter den, men dette var for et par dager siden.. jeg trykket f12 når pc'en startet og kjørte den testen der du ser om alt funker... der stod det at det var noe galt med "hard drive 0" eller noe sånn.. . Tenkte jeg skulle prøve her og høre om noen hadde noe tips, før jeg evnt.. sender den på reperasjon... Takk på forhånd Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hej Udfra hvad du skriver, er det et hardware problem du har, og harddisken skal muligvis udbyttes eller re-settes. Du må meget gerne sende mig dit servicetag + den fejl meddelelse du får ved diagnostic testen, i en privat besked, så jeg kan kigge nærmere på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 La laptopen være, du. Det er klart at problemet er såpass alvorlig at du bør levere den inn. Lenke til kommentar
Eiivindsen95 Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Sendte en melding nå "DellCare" jeg har vært nede og snakket med noen Chris93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå