Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Mulig dette er gammelt nytt, men her er det anyway: http://www.thinkgeek.com/computing/input/k...c3f/images/157/ 8) Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 For meg er det en gammel nyhet, men for andre kan det jo være en nyttig påminnelse Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kan jo opplyse om at det trøkketuret kommer til å bli solgt av en norsk webshop i løpet av relativt kort tid. Så er jeg i alle fall blitt fortalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kan jo opplyse om at det trøkketuret kommer til å bli solgt av en norsk webshop i løpet av relativt kort tid. Så er jeg i alle fall blitt fortalt. Jeg som akkurat har kjøpt Logitech Cordless Desktop MX.. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Noen som har testa disse "laser" tastaturene? En basestasjon som belyser opp et tastatur på bar overflate, og leser når man bryter "kretsen". Stilig gismo, men enn får vondt i fingertuppene i begynnelsen :-? EDIT: Her er et lite bilde av hva jeg mener. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har faktisk testet det, funker i og for seg greit, men er veldig uvant og man skulle nesten hatt skumgummi på bordet for å få skånet fingra sine Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Kan jo opplyse om at det trøkketuret kommer til å bli solgt av en norsk webshop i løpet av relativt kort tid. Så er jeg i alle fall blitt fortalt. Hva vil kort tid si? Lenke til kommentar
effbiai Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Noen som veit hvor vanlige olanormann kan kjøpe dissa "laster" tastaturene? har sett det demostrert på itavisen for leeenge sida... men aldrig sett dem i noen webshop... anyone? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 vil dette bli med norske taster? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Går sikkert an å få det tegnsettet man vil på de "laser" tastaturene. Lenke til kommentar
ZaPPoX Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hehe... Spille med lasertastatur Etter 1 runde CS hadde fingrene sikkert blødd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå